ام اس آی RTX 4080 و RTX 4070 Ti سری GAMING TRIO سفید را معرفی کرد

تب داغ کارت گرافیک های سفید این بار دامن ام اس آی را گرفت. محبوبیت رنگ سفید قطعات سخت افزاری، شرکت های تولیدکننده را مجبور کرده تا در کنار محصولات و زیر برندهای خود، قطعات سفید پوش را یکی پس از دیگری معرفی کنند. برای اژدهای تایوانی این بار نوبت دو کارت محبوب RTX 4080 و RTX 4070 Ti از سری پر فروش GAMING TRIO است که با تن پوش سفید در دسترس خریداران قرار گیرند.

سری جدید WHITE برترین فناوری‌های ساخت همچون طراحی برد شخصی سازی شده با عملکرد بالا و خنک‌کننده پیشرفته را در تن پوشی نقره‌ای و سفید متحد می‌کند. این کارت گرافیک های جدید علاوه بر اینکه به اورکلاک کارخانه ای و خنک کننده بسیار قدرتمند و ساکت مجهز هستند، کاربران دوست دار ستاپ های سفید را هدف قرار داده که البته اکنون تعدادشان کم نیست.

درست مانند کارت‌های استاندارد MSI GeForce RTX 4080 16GB و RTX 4070 Ti GAMING TRIO، نسخه WHITE با همان تعادل عالی بین عملکرد، خنک‌کننده قدرتمند و نویز کم راهی بازار می شوند. خنک کننده به سه فن TORX Fan 5.0 مجهز است که با سه تیغه فن متصل به هم یک پیوند بیرونی یا رینگ را تشکیل داده که نتیجه آن شدت جریان و تمرکز بیشتر هوا به سمت سیستم خنک کننده ارتقا یافته TRI FROZR 3 است. صفحه پایه مسی نیکل اندود با سطح تماس عالی با تراشه گرافیکی، مدار قدرت و حافظه ها، در قلب هیت سینک به دفع موثر گرما کمک می کند.

سری جدید GAMING TRIO WHITE همچنین مجهز به بایوس دوگانه است که دسترسی به پروفایل نویز کم یا بیشترین عملکرد را در کمترین زمان ممکن می سازد. بک پلیت یا صفحه فلزی پشت با رنگ سفید / نقره ای، نه تنها به استقامت کارت کمک می کند بلکه در بخش خنک سازی غیر فعال از طریق پدهای حرارتی، در دفع بهتر حرارت هم تاثیر گذار است. نورپردازی اختصاصی RGB با نام Mystic Light در قالب خطوط اریب، نمای بیرونی کارت گرافیک را زینت می دهد.

کارت‌های جدید MSI RTX 4080 16GB GAMING TRIO WHITE و RTX 4070 Ti GAMING TRIO WHITE 12G از فوریه 2023 در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود