شرکت MSI با بیشترین ارزش رشد، جایگاه بهتری را در بین 20 برند جهانی تایوان پیدا کرد

هر ساله در دنیا برترین برندها شناسایی شده و بر اساس ارزش برندی، رشد تجاری و گسترش فعالیت، با جایگاه های مختلفی روبرو می شوند. در تایوان هم طبق سال های گذشته، تعداد 20 برند مهم و جهانی معرفی می شوند که طبق این گزارشات، شرکت MSI با بیشترین رشد به جایگاهی بهتر از سال گذشته دست یافته است.

به گزارش بنچیمو؛ 20 برند برتر تایوانی که جایگاه جهانی ویژه ای دارند، با محدوده فعالیت های فناوری و بهداشتی شناسایی شده و سپس رسانه ای می شوند. طبق اعلام iDB شرکت MSI با رشد 18 درصد، بیشترین رشد ارزش برندی را در بین 20 برند معتبر تایوان داشته است. برندهایی مانند ایسوس و ایسر که برای ایرانی ها شناخته شده هستند در لیست سال 2019 با توجه به جایگاه خوب، به ترتیب با کاهش 4 درصدی و افزایش 6 درصدی روبرو شده اند.

شرکت ام اس آی بیشترین رشد مدیون را محصولات گیمینگ و تجهیزات مربوط به ورزش های الکترونیکی است. با توجه به اینکه صنعت ورزش های الکترونیک و گیمینگ در سال های اخیر محبوبیت گسترده ای پیدا کرده، بازار بازی به شدت رقابتی است. در سال های گذشته تمرکز MSI بروی محصولات گیمینگ باعث شده تا این برند تایوانی بیش از پیش در این صنعت خودنمایی کند و به صورت جهانی خود را به عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات گیمینگ معرفی کند.

این شرکت با عنوان برترین تولیدکننده مادربرد و کارت گرافیک گیمینگ، در تلاش است تا سهم خود را در بازار گیمینگ گسترش دهد. سهمی که پس از 30 سال فعالیت در حوزه IT اینک در بیش از 120 کشور جهان، فروش بالایی را به دست آورده و در طی سالهای گذشته جوایز متعددی را از آن خود ساخته است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟