باندل خاص MSI MPG GAMING MAVERIK به همراه رم Trident Z Maverik جی اسکیل

شرکت جی اسکیل به عنوان شرکت پیشرو در زمینه ساخت ماژول های رم، از ساخت کیت رم با نام Trident Z Maverik DDR4 خبر داد. این کیت رم با همکاری جی اسکیل و ام اس آی و بر اساس باندل MSI MPG GAMING MAVERIK طراحی شده است.

نام MSI MPG GAMING MAVERIK در واقع مربوط به یک باندل گیمینگ از سمت MSI است که برای گیمرها در نظر گرفته شده است. تمام قطعات موجود در این باندل مربوط به محصولات MSI است اما در این بین برای ماژول رم چه شرکتی بهتر از جی اسکیل که با همکاری ام اس آی، ماژول رم خاصی را طراحی و در اختیار این باندل قرار دهد. قبل از بررسی مشخصات ماژول رم Trident Z Maverik DDR4 بهتر است نگاهی داشته باشیم به باندل MPG GAMING MAVERIK .

پردازنده Core i7 – 11700K اینتل

پردازنده استفاده شده در این باندل نماینده ای از اینتل است. پردازنده Core i7 – 11700K اینتل با 8 هسته پردازشی و 16 رشته موازی، فرکانس پایه 3.6 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.8 گیگاهرتز در تمام هسته ها را ارائه می کند. حافظه نهان در این پردازنده برابر با 16 مگابایت است و توان حرارتی آن 125 وات اعلام شده است.

مادربرد MPG Z590 GAMING EDGE WIFI SP

طراحی بسیار خاص با سبک اکولایزرهای گرافیکی و رنگ های مختلف، این مادربرد را در بخش ظاهری به یکی از خاص ترین های بازار تبدیل می کند. این مادربرد با پشیبانی از پردازنده های نسل 10 و نسل 11 اینتل، به سوکت LGA 1200 و چیپ ست Z590 مجهز شده است. ساختار 6 لایه PCB به همراه هیت سینک بزرگ، پدهای حرارتی با قدرت بالا در انتقال حرارت، مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده 14+1+1 فاز 75 آمپر، تکنولوژی Core Boost و DDR4 Boost به همراه شبکه بی سیم Wi-Fi 6E، پشتیبانی از PCIe 4.0 و نهایت فرکانس 5333 مگاهرتز برای ماژول های رم از دیگر مشخصات این مادربرد است.

خنک کننده مایع سیک بسته MPG CORELIQUID K360

یکی از برترین خنک کننده های مایع معرفی شده سری MPG CORELIQUID K شرکت MSI است. این خنک کننده با فن های TORX FAN 4.0 و رادیاتور 360 میلی متر، قدرت دفع حرارت بسیار بالایی دارد. البته این قدرت بالا را تا حدی باید مدیون فن استفاده شده در بلاک خنک کننده باشیم. این فن می تواند مدار قدرت مادربرد و کامپوننت های مهم اطراف را خنک کند تا در نهایت با سیستمی پایدار روبرو باشیم. نورپردازی RGB و البته نمایشگر 2.4 اینچ با قابلیت مانیتورینگ و نمایش گیف های دلخواه از دیگر مشخصات این خنک کننده کایع است.

کیس MPG VELOX 100P AIRFLOW

یک کیس زیبا ساخته شده برای این باندل که با نام MPG VELOX 100P AIRFLOW شناخته می شود. بروی بدنه همچنان تصویر سازی از اکولایزهای گرافیکی را شاهد هستیم. در بخش اسمبل هم با وجود ماژولار بودن بسیاری از بخش ها، نصب قطعات بزرگ و حتی رادیاتورهای 360 میلی متری در این کیس امکان پذیر است. نورپردازی RGB و مدیریت کامل فن ها و البته پورت های کامل بخشی از ویژگی های این کیس است.

رم G.SKILL Trident Z Maverik DDR4

با همکاری جی اسکیل و ام اس آی رم Trident Z Maverik DDR4 برای این باندل آماده شده است. از نظر ساختار همچنان با رمی از جنس Trident Z روبرو هستیم اما تصویر سازی و پوسته Maverik با الهام از اکولایزرهای گرافیک در بخش های مختلف ماژول رم مشاهده می شود. حتی در پنل بالای رم نشان MSI درج گردیده تا باندل مورد نظر به زیبایی تکمیل شود. این کیت دارای دو ماژول رم 16 گیگابایت است تا در مجموع ظرفیت 32 گیگابایت با فرکانس 3600 مگاهرتز را فراهم سازد. جی اسکیل برای اطمینان از بهترین عملکرد، بارها این ماژول را به همراه باندل اصلی مورد آزمایش قرار داده تا نتیجه نهایی برای هر گیمری عالی باشد. لازم به ذکر است که این رم تنها در این باندل قرار دارد به صورت جدا فروخته نمی شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود