چه محصولاتی در رویداد رسمی هواوی معرفی شدند ؟

دقایقی پیش رویداد رسمی آنلاین هواوی به پایان رسید و این شرکت چینی از جدیدترین سیستم عامل اختصاصی خود به همراه محصولات جدیدش رونمایی کرد. سیستم عامل اختصاصی هواوی با نام HarmonyOS  معرفی شد. سیستم عاملی که با خود ویژگی های جذابی را به همراه داشت و نشان داد می تواند جا پای سیستم عامل محبوب اندروید و حتی iOS نیز بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم در این رویداد رسمی چه اتفاقاتی رخ داده است.

در ابتدا هواوی سیستم عامل جدیدش با نا HarmonyOS را معرفی کرد. سیستم عاملی که استارت شروع کارش از پنج سال گذشته آغاز شده بود و بالاخره هواوی بصورت رسمی دست به رونمایی آن زد. قابلیت های بسیار جذابی برای این سیستم عامل اختصاصی در نظر گرفته شده. قابلیت هایی که نه تنها جای خالی سیستم عامل اندروید را برای کاربران گوشی های هوشمند این شرکت پر می کند، بلکه قابلیت های بیشتر و جذاب تری را نیز می تواند ارائه کند. برای اطلاعات بیشتر از قابلیت های سیستم عامل HarmonyOS به مطالب وبسایت ینچیمو مراجعه کنید.

بعد از سیستم عامل جدید هواوی، شاهد رونمایی دو ساعت هوشمند جدید این شرکت یعنی، هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو بودیم. ساعت های هوشمندی که به سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS مجهز شده بودند و قابلیت ها جذاب و مشخصات قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشتند.

از جمله مشخصات قدرتمند این ساعت های هوشمند می توانیم به صفحه نمایش از نوع اولد و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز با طراحی خمیده در قسمت های کناری و قابلیت های جذابی همچون، برنامه های سلامت پیشرفته، سنجش میزان اکسیژن خون، کنترل 24 ساعت ضربان قلب، قابلیت افتادن و … اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند به مطالب وب سایت بنچیمو مراجعه کنید.

بعد از آن هواوی جدیدترین تبلت های خود را با نام میت پد پرو جدید و میت پد پرو 10.8 را معرفی کرد. در این میان شاهد رونمایی مانیتور های هواوی میت ویوو و هواوی میت ویوو جی تی بودیم که مشخصات قدرتمندی را با خود به همراه داشتند.

در این میان می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 165 هرتز صفحه نمایش هواوی میت ویوو جی تی اشاره کنیم. در پایان هم هواوی فری بادز 4 رونمایی شد و هواوی لیست گوشی های هوشمندی که قرار است بروزرسانی سیستم عامل HarmonyOS را دریافت کنند را اعلام کرد. البته تصاویر از رندر های گوشی های هوشمند سری پی 50 این شرکت نیز منتشر شد که هنوز تاریخ معرفی رسمی آن ها مشخص نشده است.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد