گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 6R با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 معرفی شد

نوبیا رد مجیک 6 و رد مجیک 6 پرو به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند گیمینگ این شرکت معرفی شدند و امروز نیز شاهد رونمایی نوبیا رد مجیک 6R بودیم که به نسبت مدل ها استاندارد و پرو مشخصات ضعیف تری را با خود به همراه داشته که البته در این میان نمی توانیم از قیمت ارزان تر این اسمارتفون به نسبت مدل ها پرو و استاندارد براحتی گذشت. در ادامه خواهیم دید که نوبیا برای این گوشی هوشمند گیمینگ مقرون بصرفه خود چه مشخصاتی را در نظر گرفته است.

نوبیا رد مجیک 6R

بدون شک در میان شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند گیمینگ، نوبیا در چند سال اخیر توانسته است عملکرد بسیار خوب و موفقیت آمیزی را به نمایش بگذارد. نوبیا رد مجیک 6R اما به نسبت دو مدل دیگر پرو و استاندارد، طراحی را با خود به  همراه دارد که چندان نشان دهنده گیمینگ بودن این گوشی هوشمند نمی دهد.

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.67 اینچی مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز را دارد. این در حالی می باشد که رد مجیک 6 و رد مجیک 6 پرو از صفحات نمایشی با توانایی ارائه  نرخ بروزرسانی 165 هرتز بهره برده اند. طراحی ناچ اینفینیتی O نیز با بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی اما این گوشی هوشمند به چهار سنسور دوربین مجهز شده است. این در حالی می باشد که مدل های پرو و استاندارد از سه سنسور دوربین بهره برده بودند. یک سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX682 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه نوبیا رد مجیک 6R را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این گوشی هوشمند با توجه به بهره بردن از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کواکام، چیزی کم از برداران بزرگتر خود ندارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر، پردازنده اسنپدراگون 888 به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند گیمینک شناخته می شود. باتری 4200 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 55 واتی شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !