ساعت هوشمند میزو با مشخصات قدرتمند و قیمتی مقرون بصرفه معرفی شد

شرکت چینی میزو تا به امروز توانسته است عملکرد خوبی را در حوزه تکنولوژی به نمایش بگذارد. ساعت هوشمند میزو امروز بصورت رسمی به عنوان جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی این شرکت معرفی شد. این ساعت هوشمند در کنار بهره بردن از مشخصات قدرتمندی که توانایی رقابت با بسیاری از ساعت های هوشمند پرچمدار شرکت های دیگر را دارد، در کنار قیمتی مقرون بصرفه بصورت رسمی معرفی شد.

ساعت هوشمند میزو

در نگاه اول طراحی در  نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند ما را به یاد جدیدترین گجت هوشمند اپل، یعنی اپل واچ سری 6 می اندازد. در نمای رو به رویی طراحی مستطیلی شکلی برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. ساعت هوشمند میزو به صفحه نمایشی 1.78 اینچی با رزولوشن 368×448 پیکسلی، تراکم پیکسلی 326ppi در هر اینچ و توانایی ارائه حداکثر روشنایی 500 نیت مجهز شده است.

از نظر میزان رزولوشن، این ساعت هوشمند تفاوتی با اپل واچ سری 6 ندارد و نکته جالب ابعاد بزرگ صفحه نمایش این گجت هوشمند می باشد که در کمتر ساعت هوشمندی شاهد حضور صفحه نمایشی با این ابعاد بوده ایم. متریال آلومینیوم و سرامیکی نیز سبب شده تا در نگاه اول حس و حال یک ساعت هوشمند پرچمدار را به خوبی منتقل شود.

این ساعت هوشمند به باتری با میزان ظرفیت 420 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. با توجه به آنچه میزو در مراسم رونمایی بیان کرد، گجت هوشمند پوشیدنی این شرکت به ازای هر بار شارژ 100 درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید 36 ساعت را خواهد داشت. حالت شارژ سریع برای زمان هایی که عجله دارید سبب می شود تا در مدت زمان 15 دقیقه ای این ساعت هوشمند به شارژ 35 درصدی برسد و در مجموع برای رسیدن به شارژ 100 درصدی به مدت زمان 45 دقیقه ای نیاز دارد.

این ساعت هوشمند توانایی پشتیبانی از سیم کارت را دارد و براحتی ساعت هوشمند میزو توانایی برقراری تماس های صوتی را نیز دارد. پردازنده اسنپدراگون ویر 4100 با چهار هسته Cortex-A53 نیز این ساعت هوشمند را همراهی می کند.

نرم افزار های سلامت، توانایی اندازه گیری اکسیژن خون، نرم افزار پیشرفته کنترل خواب و … از جمله قابلیت های جذاب در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند می باشد. این گجت هوشمند پوشیدنی قرار است با قیمت مقرون بصرفه 235 دلار روانه بازار شود.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد