ام اس آی اولین لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل 10 اینتل را معرفی می کند

تنها چند ساعت از معرفی رسمی پردازنده های نسل 10 اینتل یعنی Comet Lake نمی گذرد که ام اس آی به عنوان تولیدکننده برتر در زمینه قطعات کامپیوتری، لپ تاپ و تجهیزات گیمینگ، این بار با معرفی لپ تاپ های مجهز به پردازنده های نسل 10 اینتل، رقابت را برای رقبای دیرینه خود سخت تر کرد.

این شرکت پیشرو در جدیدترین اقدام، پا را فراتر از انتظار گذاشته و لپ تاپ های سری Prestige که برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است را با قلب تپنده نسل ده اینتل روانه بازار می کند. اولین لپ تاپ های دنیا با پردازنده های نسل 10 اینتل از خانواده Core i7، به صفحه نمایش True Pixel مجهز هستند. لپ تاپ هایی که ضرورت تولیدشان مبنی بر تولیدمحتوا است. پس چه چیزی بهتر از پردازنده های نسل 10 اینتل برای این حوزه کاری.

پرستیژهای MSI برای اولین بار در دنیا به پردازنده های 6 هسته ای نسل ده اینتل مجهز شده اند. پردازنده هایی که حداقل 50 درصد عملکردی سریعتر را برای رندرینگ محتوا مخصوصاً پردازش های چند رشته ای اراده می کنند. با وجود این پردازنده ها، کاربران پرستیژ می توانند چند نرم افزار را باز کرده و همزمان از آنها خروجی دریافت کنند.

کاربرانی که از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده می کنند، سرعت رندرینگ فیلترها و خروجی با این لپ تاپ تا 40 درصد نسبت به قبل بهبود یافته است. اگر از Premiere استفاده می کنید، به لطف مجهز شدن این لپ تاپ به پردازنده های گرافیکی GTX 16، سرعت رندر بهبود یافته و البته پیش نمایش ویدیوهای 4K هم تا چهار برابر سریع تر شده است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای تولیدکنندگان محتوا، وجود نمایشگری دقیق و حرفه ای است. لپ تاپ های MSI بارها ثابت کرده اند که از نمایشگرهای دقیقی استفاده می کنند. اما این بار در پرستیژهای جدید، نمایشگر True Pixel با رزولوشن 4K، استاندارد چرخه رنگ AdobeRGB را تا 100 درصد پوشش می دهد. البته این تمام ماجرا نیست. کالیبراسیون این نمایشگر برای نمایش دقیق تر رنگ ها توسط مهندسین CaLMAN تایید شده است.

ام اس آی تا حد ممکن، فریم دور نمایشگر پرستیژهای جدید را باریک در نظر گرفته است به طوری که نسبت نمایشگر به بدنه این لپ تاپ ها برابر با 90 درصد است. طراحی بدنه محصولی که قرار است به دست طراحان و تولیدکنندگان محتوا برسد، بسیار مهم است. استفاده از بدنه آلومینیومی در کنار طراحی باریک و وزن کم، این سری از لپ تاپ های MSI را به گزینه ای ایده آل تبدیل کرده است. وزن مدل پرستیژ 14 برابر با 1.2 کیلوگرم و وزن پرستیژ 15 برابر با 1.6 کیلوگرم است.

همچنین برای ارگونومیک کردن طراحی این لپ تاپ ها، صفحه کلید، تاچ پد و لولای نمایشگر با طراحی بهبود یافته همراه شده است. کاربران می توانند نمایشگر این محصولات را با زاویه 180 درجه هم قرار دهند. باتری در پرستیژ 14 و 15 هم دستخوش تغییرات شده است. پرستیژ 10 امکان شارژدهی تا 10 ساعت و پرستیژ 15 تا 16 ساعت را برای کاربر فراهم می سازد.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !