سالید MSI SPATIUM M480 PLAY با عملکردی حرفه ای از کنسول تا کامپیوتر

ام اس آی اعلام کرد که در حال راه اندازی سالیدی ویژه از خانواده SPATIUM با کد نام M480 و رابط PCIe 4.0 برای برترین عملکرد در کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر است. سالید SPATIUM M480 PLAY یکی از برترین انتخاب ها برای کاربران حرفه ای است که برای کنسول پلی استیشن 5 خود یا کامپیوتر، به دنبال یک منبع ذخیره سازی ایده آل با طول عمر بالا و ویژگی های منحصر به فرد هستند.

سالیدهای MSI با زیر برند SPATIUM را باید یکی از برترین های بازار دانست. سالیدهایی که برای پلتفرم های حرفه ای و کاربران سخت پسند ساخته شده اند و تا کنون توانسته اند در تمام مدل ها نظر کارشناسان این حوزه را به خوبی جلب کنند. اما این بار سالید حرفه ای M480 در قالب یک منبع ذخیره سازی ویژه با هدف استفاده در کنسول پلی استیشن 5 یا کامپیوتر، آماده است تا سرعت بالا در لودینگ و طول عمر بالا را به کاربر هدیه دهد.

این درایو SSD با فلش 3D NAND با کیفیت بالا و چگالی بالا ساخته شده تا عملکرد عالی را با خواندن 7000 مگابایت بر ثانیه ارائه دهد. در SPATIUM M480 PLAY، هیت سینک آلومینیومی دو لایه با طراحی خاص برای استفاده در PlayStation 5 طراحی شده است. همانطور که می دانید، به دلیل ابعاد خاص باکس SSD M.2 پلی استیشن 5 نمی توان از هر سالید هیت سینک داری در این کنسول استفاده کرد. در ثانی به دلیل نبود جریان هوا در این باکس و حرارت بالای سالیدها، نیاز به هیت سینک برای سالیدهایی که در پلی استیشن 5 نصب می شوند امری واجب است. این امر اتلاف بهتر گرما را برای حفظ سرعت انتقال در تمام پلتفرم ها بهبود می بخشد.


چگونه M.2 SSD را به پلی استیشن 5 اضافه کنیم؟ کدام SSD برای PS5 مناسب است؟


قابلیت های دیگری مانند DRAM cache buffer و SLC cache به همراه تصحیح خطای داده‌ها از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection، اطمینان از حفظ داده های ذخیره شده و پایداری سالید در هر شرایطی را تضمین می کند. ام اس آی درایو SPATIUM M480 PLAY را در ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت به بازار عرضه می کند. همچنین لازم به ذکر است طول عمر این سالید یکی دیگر از ویژگی های بارز آن در مقایسه با بسیاری از سالیدهای نسل چهار است.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد