تفاوت گیم پلی Need For Speed Heat / Forza Horizon 4 / The Crew 2

بازی های مسابقه ای عموماً به دو بخش حرفه ای و سرگرم کننده تبدیل می شود. بازی هایی مانند نیدفوراسپید، فورزا و … در دسته بازی های سرگرم کننده قرار می گیرند و بازی هایی مانند گرن توریسمو، گرید و … در دسته حرفه ای ها. اما عموم کاربران و گیمرها به گیم پلی بازی هایی مانند نیدفوراسپید روی خوش نشان می دهند و البته اگر این بازی را از شرکتی مثل الکترونیک آرتس حذف کنیم، به واقع بخش بزرگی از این شرکت را نادیده گرفته ایم.

در این بخش ویدیویی از مقایسه گیم پلی سه بازی جذاب یعنی Forza Horizon 4 با جهان باز، گرافیک عالی و فیزیک خوب خودروها، بازی Need For Speed Heat با هیجانات رانندگی، تعقیب و گریزهای فراوان در روز و شب، تیونینگ های جذاب و بازی The Crew 2 با وسایل نقلیه مختلف، هیجان بالای گیم پلی و البته فیزیک نچندان واقع گرایانه اما همچنان جذاب را قرار داده ایم.

هر سه بازی از محبوب ترین بازی های خودرویی هستند. در هر سه بازی پورشه 918 انتخاب شده است که با تستی در بخش صدا، فیزیک و گیم پلی بازی قطعا انتخاب شما را برای تهیه بازی مورد نظر راحت تر می کند. البته هر سه بازی جذابیت خاص خود را دارند و نمی توان یکی را به دیگری برتر دانست.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد