صفحه نمایش جدید SAMOLED سامسونگ برای گلکسی اس 11

باز هم سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایش جدیدی را برای پرچمداران آینده خود در نظر بگیرد. پیش از این مشخصات فنی از سامسونگ گلکسی اس 11 منتشر شده بود و این بار نوبت به صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند رسیده است. در ادامه به مشخصات در نظر گرفته شده و بخصوص صفحه نمایش جدید این گوشی هوشمند با نام SAMOLED خواهیم پرداخت.

سامسونگ پیش از این از صفحه نمایش داینامیک آمولد برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 خود بهره برده بود. پنل در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، همان پنل اولد همیشگی سامسونگ بود که توانایی پشتیبانی از استاندارد HDR10 پلاس را نیز داشت.

حال قرار است صفحه نمایش جدید با نام SAMOLED برای گوشی های خانواده گلکسی اس 11 در نظر گرفته شود. این صفحه نمایش باز هم به احتمال زیاد از پنل اولد خواهد بود و بدون شک توانایی اراده رزولوشن بالاتری را در کنار نرخ بروزرسانی بهتر را با خود به همراه خواهد داشت.

برای طراحی صفحه نمایش نیز به احتمال خیلی زیاد با توجه به صفحات نمایش گوشی های خانواده گلکسی اس 10 و نیز گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 این شرکت، باز هم شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی O خواهیم بود.

در کنار این اتفاق یکی از محتمل ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند سنسور دوربین اصلی آن می باشد. در حالی که سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد، این بار به احتمال بسیار قوی، این پرچمداران نیز به چنین سنسور قدرتمندی مجهز خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !