آغاز پیش فروش پرچمداران اپل با انتشار ویدئو های تبلیغاتی جدید

در حالی که تقریبا یک هفته از رونمایی رسمی پرچمداران اپل می گذرد، پیش فروش این گوشی های هوشمند و قدرتمند در بسیاری از کشور های آغاز شده. این در حالی می باشد که به نسبت نسل قبلی تقریبا قیمت مناسب تری مخوصا برای آیفون 11 در نظر گرفته شده است.

پیش فروش پرجمداران اپل آغاز شد

در اولین ویدئو، شاهد قرار گیری آیفون 11 پرو مکس در یک تونل جذاب هستیم. همه چیز آرام است تا از طریق دریچه ای و با فشار هوا اجسام گوناگونی به سمت این گوشی هوشمند پرتاب می شوند.

از میوه ها و سبزی ها گرفته تا اسباب بازی کودکان و نیز اجسان سخت تر و در پایان هم اتفاقی رخ می دهد که آیفون 11 پرو مکس از آن سربلند بیرون می آید. چنین ویدئویی ما را آماده می کند تا منتظر شکنه این پرچمداران جدید باشیم. منتظر شکنجه این گوشی گران قیمت توسط جری باشید.

اما ویدئو دوم داستان متفاوت است و اپل تلاش داشته تا قابلیت های جذاب سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را به رخ بکشد.

همانطور که پیش از این گفته بودم، پرچمداران جدید این شرکت امریکایی، برای اولین بار از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره برده اند.

سنسور اصلی، سنسور تله فوتو و سنسور فوق عریض که یک به یک در این ویدئو نشان داده می شوند. اما نکته اصلی تر قابلیتی جدید در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین اصلی می باشد که عدم حضور این قابلیت تا پیش از رونمایی از این پرچمداران، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

پرچمداران اپل برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت، به قابلیت حالت عکاسی شب مجهز شده اند. قابلیتی که نبودش تاوان سنگینی برای اپل در پی داشت.

در کل باید گفت که این پرچمداران به نسبت پرچمداران سری قبل، عملکرد بهتری نشان داده اند و توقع می رود بتوانند فروش بهتری را نیز به خود اختصاص دهند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود