گیگابایت مانیتور گیمینگ AORUS CV27Q را با فناوری Equalizer Black 2.0 معرفی کرد

گیگابایت مدتی است که به طور حرفه ای به تولید مانیتورهای گیمینگ مشغول است. این خوش نام تایوانی آخرین مانیتور گیمینگ خود را با نام AORUS CV27Q و با فناوری Equalizer Black 2.0 معرفی کرده است.

مانیتور گیمینگ AORUS CV27Q یک محصول تازه از راه رسیده با پنل 27 اینچ منحنی است. مانیتوری که با نرخ انحناء 1500R تجربه بصری ویژه ای را به گیمرها هدیه می دهد. این نرخ از انحناء خصوصاً برای استفاده از چند مانیتور در کنار هم بسیار لذت بخش است. رزولوشن 1440×2560 پیکسل هم با قطعات پرچمدار و میانرده سازگار بوده و می توان با فریم خوبی بازی ها را در این رزولوشن اجرا کرد.

نسبت تصویر 16:9 در کنار فناوری های Black Equalizer 2.0 و ANC 2.0 و البته ظاهری جذاب که نورپردازی زیبایی را در پشت به نمایش می گذارد، این مانیتور گیمینگ را به محصولی خاص تبدیل کرده است. فناوری Black Equalizer 2.0 با مدیریت 1296 زیر پیکسل، این امکان را به کاربر می دهد تا نقاط سایه را بی نیاز از افزایش روشنایی نقاط روشن، واضح تر سازد. این امکان نه تنها در بازی ها بلکه در تماشای فیلم هم بسیار کاربردی است.

فناوری ANC 2.0 یکی دیگر از ویژگی های انحصاری است که گیمرها آن را دوست دارند. شما می توانید هدفون های حرفه ای خود را به مانیتور متصل کرده با استفاده از فناوری ANC 2.0، نویز محیط را به حداقل برسانید و تنها تمرکزتان بروی بازی و صداهای موجود در محیط بازی باشد. نسبت سیگنال به نویز 120 دسی بل و پشتیبانی از هدفون هایی با امپدانس 600 اهم از دیگر ویژگی های این فناوری است.

مانیتور گیمینگ AORUS CV27Q با زمان تاخیر 1 میل ثانیه، نرخ بروزرسانی تصویر 165 هرتز، پشتیبانی 90 درصد از استاندارد DCI-P3، پنل 8 بیتی و وجود فناوری AMD Radeon FreeSync 2 HDR از دیگر مشخصات این مانیتور است.

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !