Nioh 2 با پیشرفتی چشمگیر برای PC

ساختن و بوجود آوردن یک فرانچایز جدید برای اکثر شرکت ها شاید که یک ریسک باشد. چون عنوان های قبلی اعتبار و جایگاه خاص خود را دارا هستند و نیازی به تبلیغات گسترده نیست. ولی استودیو Koei Tecmo با عرضه بازی Nioh توانست ثابت کند که هیچ ترسی از این مساله ندارد. نیو توانست جای خالی عنوانی مانند نینجا گایدن را پر کند، عنوانی که به یک خواب بسیار عمیق فرو رفته است. حالا توسعه دهنده تصمیم گرفته که Nioh 2 را همراه با پیشرفت های فراوانی برای پلتفرم PC منتشر کند.

Koei Tecmo  و یک فرانچایز موفق

شاید خیلی از گیمرها انتظار داشتند که  Koei Tecmo در نسل هشتم به سراغ قهرمان افسانه ای خود ریو هایابوسا برود و عنوان جدید از Ninja Gaiden را معرفی کند، اما متاسفانه این امر محقق نشد. بعد از موفقیت های Nioh 1 که بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفته بود، توسعه دهنده تصمیم گرفت که باز هم در همین مسیر حرکت کند. در ابتدا معرفی عنوان Nioh 2 برای همه هم خوشایند بود و هم نا امید کننده، چرا که نشان میداد که توسعه دهنده همچنان برنامه های گسترده ای برای نیو دارد. بازی نیو 2 یک اثر کاملا درگیر کننده بود که از لحاظ درجه سختی شما را به یاد عنوانی مانند نینجا گایدن می انداخت.

خصوصیات نسخه PC

نسخه رایانه های شخصی با نام Nioh 2 – Complete Edition همراه با ویژگی های خاصی خواهد بود. اول از همه گرافیک بازی پیشرفت های را به خود دیده که شامل، وضوح تصویر 4K، لودینگ های بسیار کوتاه و پشتیبانی از HDR می شود. قرار است که درجه سختی بازی همچنان پا برجا باشد و البته چالش های جدیدی هم به همراه داشته باشد. زره و کلاه خود جدید هم برای نسخه Complete Edition طراحی شده که بسیار با ابهت و زیبا است.

طبق صحبت های توسعه دهنده، بازی برای تجربه بر روی کیبورد و ماوس کاملا بهینه شده است و در عین حال می توانید از جوی استیگ هم استفاده کنید. همانطور که بازیمو اواخر سال گذشته شما عزیزان را در جریان قرار داد، Nioh 2 – Complete Edition  قرار است که از طریق Steam به رایانه شخصی بیاید.

تا آمدن بازی نیو 2 زمان آنچنان زیادی باقی نمانده است ولی می توانید بازی های سامورایی محور دیگری را امتحان کنید.

پست های مرتبط

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد