بازی Yakuza Judgment با پیشرفت های اساسی به نسل بعد می آید

در حال حاضر شرکت SEGA عنوان های بسیار خوبی را در اختیار دارد. Yakuza یکی از بهترین های سبک مبارزات خیابانی است که طرفداران آن در سال های اخیر عنوان های مختلفی از آن را تجربه کرده اند. هنگامی که نسل جدید کنسول ها عرضه شد، بازی های زیادی همراه با پیشرفت وارد نسل نهم شدند، بازی Yakuza Judgment هم همین مسیر را طی خواهد کرد.

یک شهر و یک دنیا خاطره

خیابان های Kamurocho همیشه مرکز اتفاقات سری بازی یاکوزا بوده و گیمرها خاطرات زیادی با آن دارند. بازی جاجمنت هم در همین مسیر حرکت کرده و البته مسیری متفاوت از ضرب و شتم های سنتی را برای شما تدارک دیده است. در حالی که مبارزات تا حدودی از قالب سنتی یاکوزا پیروی می کنند، ولی ردپای خلاقیت در آن به خوبی به چشم می خورد.

همانطور که توسط سگا فاش شد، یاکوزا جاجمنت برای نسل بعدی کنسول ها یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X / S و Google Stadia در تاریخ 23 آوریل با قیمت 39.99 دلار عرضه خواهد شد. گفته می شود این بازی دارای تصاویری روتوش شده، اجرای 60 فریم در ثانیه و زمان بارگیری کوتاه تر است. با این حال، برخلاف سایر نسخه های منتشر شده اخیر سری Yakuza ، این بازی برای PC و Xbox Game Pass عرضه نخواهد شد. با توجه به حضورGoogle Stadia ، بسیار محتمل است که این بازی قبل از ورود به سرویس های بازی سنتی مانند Steam  یا Origin برای مدتی به صورت انحصاری در این سرویس باقی بماند.

عنوان های مختلف یاکوزا که در چند سال اخیر تولید شده اند، فراز و نشیب های فراوانی را سپری کرده اند و باعث شده که حالا Sega برای افزایش محبوبیت این فرانچایز دست به کار شود. سگا در حال حاضر بر روی نسخه نسل بعدی Yakuza کار می کند و قصد دارد که عنوانی شایسته را برای مخاطبان خود بسازد.

بازی Yakuza Judgment هم اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس است و نسخه بروز شده آن در تاریخ 23 آوریل برای  PS5، Xbox Series X / S و Google Stadia  منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد