منتشر شدن بنچمارک پردازنده وان پلاس 8 و برخی مشخصات فنی

وان پلاس بعد از روند موفقیت آمیز خود در سال 2019 و معرفی گوشی های هوشمند قدرتمندی چون وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 تی، حال قصد دارد تا از جدیدترین پرچمدار خود با نام وان پلاس 8 پرده برداری کند. در ادامه این مقاله به بنچمارک گرفته شده از پردازنده این گوشی هوشمند و برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده خواهیم پرداخت.

وان پلاس 8 قرار است برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند این شرکت به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینتی O مجهز شود. طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند، ما را به یاد سامسونگ گلکسی اس 10 می اندازد که برای اولین بار توانست از صفحه نمایشی اولد با ناچ اینفینیتی O بهره ببرد.

حال با توجه به اینکه در قسمت پشتی این گوشی هوشمند محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده، به احتمال خیلی زیاد شاهد صفحه نمایشی از جنس اولد خواهیم بود که این سنسور بسیار کاربردی را در خود جای خواهد داد.

از طرفی برای سنسور های دوربین نیز، از چهار سنسور استفاده شده که تا به امروز اطلاعات دقیقی از مشخصات آن ها منتشر نشده. اما یکی از قدرتمند ترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای وان پلاس 8، پردازنده آن می باشد.

همانند پرچمداران جدیدی سری اس سامسونگ، که قرار است به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 مجهز شوند، پرچمدار جدید وان پلاس نیز به این پردازنده قدرتمند مجهز خواهد شد.

پیش از این نیز بنچمارک هایی از سامسونگ گلکسی اس 20 با پردازنده اسنپدراگون 865 منتشر شد و حال با انتشار بنچمارک های جدید وان پلاس 8، مطمئن شده ایم که این گوشی هوشمند نیز به این پردازنده 7 نانومتری مجهز می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود