اولین ویدئو HANDS_ON از سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس

در سال میلادی جاری سامسونگ قصد دارد تا از چهار گوشی هوشمند خود در قالب خانواده گلکسی اس 20 پرده برداری کند. با توجه به شایعات بسیاری که اخیرا منتشر شد، این بار ویدئو HANDS_ON از گلکسی اس 20 پلاس را شاهد بودیم که بعد از تصاویر لایو منتشر شده، اولین ویدئوی منسوب به این گوشی هوشمند می باشد که منتشر شده.

پیش بینی ها در مورد گلکسی اس 20 پلاس تقریبا تا به امروز درست بوده. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده که از طراحی مشابه با سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس بهره برده. اولین تفاوت پرچمداران جدید سری اس سامسونگ با نسل قبلی این پرچمداران همین طراحی صفحه نمایش می باشد.

در قسمت پشتی اما همانند گلکسی A51 و گلکسی A71 معماری مستطیلی شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین در نظر گرفته شده. اگر شایعات درست باشند و نیز این ویدئو متعلق به گلکسی اس 20 پلاس باشد، این گوشی هوشمند به چهار سنسور دوربین مجهز خواهد شد.

پیش بینی می شود که یک سنسور اصلی به همراه سنسور تله فوتو و سنور فوق عریض در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل دهند. البته در روز های آتی قطعا به جمع بندی مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت و مشخصاتی که تا به امروز به لطف شایعه پراکنان منتشر شده است را بررسی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم به مطلب هرآنچه از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا می دانیم نیز مراجعه کنید تا در خصوص قدرتمندترین گوشی هوشمند این خانواده نیز اطلاعات جالبی کسب کنید.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !