مایکروسافت و سونی در نمایشگاه E3 2020 شرکت می کنند؟

مایکروسافت و سونی در نمایشگاه E3 2020 شرکت می کنند؟

نمایشگاه E3 2020 از تاریخ 9 ژوئن تا 11 ژوئن در لس آنجلس برگزار خواهد شد و به دلیل وجود شایعاتی مبنی بر معرفی رسمی کنسول های بازی سونی و مایکروسافت در این رویداد، هر روز خبری در خصوص حضور یا عدم حضور آنها منتشر می شود. به نظر می رسد که هر دو کمپانی در خصوص حضور یافتن در نمایشگاه به نتیجه نهایی رسیدند، اما این موضوع را به صورت رسمی اعلام نمی کنند.

نمایشگاه E3 در سال های اخیر محلی پر زرق و برق برای معرفی بازی های جدید و اطلاع رسانی در خصوص عناوین آینده بوده است. اما اگر در سال 2020 بخواهیم در خصوص E3 نظر دهیم، باید همه چیز را به معرفی کنسول های جدید سونی پلی استیشن 5 و مایکروسافت ایکس باکس Series X اختصاص دهیم.

فیل اسپنسر پیش از این تایید کرده بوده که مایکروسافت برای حضور در نمایشگاه E3 2020 برنامه ویژه ای دارد و به احتمال فراوان کنسول جدید این شرکت به صورت رسمی در لس آنجلس معرفی خواهد شد. علاوه بر این، بیان اطلاعات جدید در خصوص بازی هایی که پیش از این تولید آنها تایید شده بود، بخش مهم دیگری از نمایشگاه E3 2020 خواهد بود.

اما مهم ترین برند صنعت گیم که وضعیت حضورش در نمایشگاه E3 2020 همانند یک راز سر بسته باقی مانده، کمپانی سونی است که باید در ماه های آتی به معرفی و رونمایی از نسل جدید کنسول بازی خود بپردازد. در حالی که سونی در سال های اخیر علاقه ای نسبت به حضور در رویداد های گیمینگ از خود نشان نداده، اما به نظر می رسد که وضعیت E3 2020 به دلیل همزمانی معرفی کنسول های بازی مایکروسافت و سونی، داستان متفاوتی خواهد داشت.

سونی به هیچ وجه دوست ندارد تا جایگاه خود را در صنعت کنسول های خانگی به کمپانی رقیب واگذار کند و به همین دلیل پیش بینی می شود که سونی در لحظات آخر ثبت نام در نمایشگاه E3 2020، حضور خود را اطلاع رسانی کند. در غیر این صورت باید در انتظار یک رویداد انحصاری و اختصاصی از سونی برای معرفی و رونمایی از کنسول بازی PS5 بمانیم.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند