درآمد کل و پرفروش ترین بازی EPYC Games در یکسال اخیر اعلام شد

درآمد کل و پرفروش ترین بازی EPYC Games اعلام شد

سرویس فروش و مدیریت آنلاین بازی های کامپیوتری EPYC Games در ماه دسامبر 2018 آغاز به کار کرد و تا کنون شایعات فراوانی در خصوص سود و زیاد آن منتشر شده بود. اکنون مدیران این سرویس تصمیم گرفتند تا آمار و ارقام یک ساله خود را از جمله میزان فروش، تعداد گیمر و همچنین پرفروش ترین بازی را اعلام کنند.

اولین آماری که توسط EPYC Games منتشر شد به تعداد گیمرهای این سرویس اختصاص داشت. در حال حاضر بیش از 108 میلیون گیمر در سرویس اپیک فعال هستند و تعداد قابل توجهی از آنها فقط برای یک بازی خاص وارد اپیک شدند. در حقیقت تعداد قابل توجهی از آمار کل 108 میلیون نفری برای اجرای بازی محبوب Fortnite به سرویس اپیک وارد شدند.

سیل عظیم گیمرها سبب درآمد زایی 680 میلیونی سرویس EPYC Games در طول یک سال شده است. رقمی که برای اولین سال فعالیت آن بسیار خوب ارزیابی می شود و در میان بازی های به نسبت محدود این سرویس آنلاین، بازی Fortnite با در کسب درآمد 430 میلیون دلاری، رتبه اول را در اختیار گرفته است.

251 میلیون دلار نیز توسط بازی های Third-Party به مجموعه EPYC Games تزریق شده است. با توجه به درآمد کل 680 میلیون دلاری، می توان به آینده اپیک در مقایسه با محبوب ترین سرویس آنلاین بازی، یعنی Steam امیدوار بود. برای مقایسه بین این دو سرویس می توان به درآمد 4 میلیارد دلاری Steam در سال 2017 اشاره کرد و به این ترتیب باید به آینده اپیک امیدوار بود.

مهم ترین مشکل EPYC Games در حال حاضر، عدم وجود بازی های انحصاری قابل توجه به جز فورتنایت است که از حیث، امکان رقابت با Steam را کاهش می دهد. آخرین آمار منتشر شده توسط اپیک گیمز به 9 بازی پر فروش و محبوب این سرویس اختصاص دارد که شامل عناوینی از جمله Satisfactory، Dauntless، The Divison 2، The Outer Worlds، Control، Metro Exodus، Untitled Goose Game، Borderlands 3، World War می شود.

بازی های رایگان هفتگی در سرویس EPYC Games تاکنون 200 میلیون بار توسط گیمرها دانلود شدند و مدیران این سرویس تصمیم گرفتند تا ارائه بازی های رایگان هفتگی را تا پایان سال 2020 ادامه دهند. شاید این راه حل به افزایش تعداد گیمر در این سرویس کمک کند و سبب درآمد زایی غیر مستقیم از طریق جذب گیمر شود.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند