فایند ایکس 3 پرو برگ برنده جدید اوپو با مشخصات قدرتمند رونمایی می شود

سری فایند گوشی های هوشمند اوپو توانسته اند تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اوپو فایند ایکس 2 پرو نیز با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، مخصوصا در بخش سنسور های دوربین، توانست از وب سایت دگزومارک امتیاز بسیار خوبی را کسب کند و بالاتر از بسیاری از پرچمداران بنام در رده بندی جدول این وب سایت معتبر قرار گیرد. حال اوپو فایند ایکس 3 پرو قرار است به عنوان جدیدترین و قدرتمند پرچمدار این شرکت معرفی شود.

مشخصات اوپو فایند ایکس 3 پرو

بار دیگر به لطف شایعه پراکنان، برخی از مشخصات اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده. اوپو فایند ایکس 3 پرو قرار است به صفحه نمایشی 6.7 اینچی و رزولوشن 1440×3216 پیکسلی از نوع اولد مجهز شود. تا همینجا هم با توجه به رزولوشن در نظر گرفته شده، مشخص است که با صفحه نمایشی بسیار با کیفیت رو به رو هستیم.

اما این صفحه نمایش قابلیت قدرتمند دیگری را نیز با خود به همراه خواهد داشت و آن هم ارائه حداکثر نرخ بروزرسانی 120 هرتز می باشد. هرچه نرخ بروزرسانی صفحه نمایش بالاتر باشد، به طبع مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت. اوپو برای مصرف بهینه انرژی نیز همانند سامسونگ، از نرخ بروزرسانی پویا استفاده کرده که با توجه به نیاز کاربر، نرخ بروزرسانی متفاوتی را در بازه 120 تا 10 هرتز ارائه می کند.

برای طراحی صفحه نمایش نیز با توجه به تصاویر منتشر شده، به احتمال زیاد از ناچ اینفینیتی O استفاده خواهد شد که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد که البته اطلاعاتی از مشخصات سنسور دوربین سلفی هنوز منتشر نشده است.

در قسمت پشتی اما طراحی جالب و جدیدی برای قرار گیری چهار سنسور دوربین اصلی همانطور که در تصویر مشاهد می کنید، در نظر گرفته شده. هنوز اطلاعاتی از سنسور های دروبین منتشر نشده اما به احتمال خیلی زیاد، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید سونی IMX766 این گوشی هوشمند را همراهی می کند. باید منتظر باشیم ببینیم که آیا، اوپو فایند ایکس 3 پرو می تواند در این بخش عملکردی به درخشانی اپو فایند ایکس 2 پرو داشته باشد یا خیر.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز اوپو چیزی کم نگذاشته. این پرچمدار قدرتمند، قرار است به جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز شود. پردازنده ای که توانست در میان پردازنده های 5 نانومتری گوشی های هوشمند اندرویدی مثل همیشه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد