سریال Sonic در دست ساخت است

در چند وقت اخیر سیل عظیمی از بازی های رایانه ای پا به دنیای سینما گذاشتند. شرکت Sega اعلام کرده که سخت مشغول ساختن سریال Sonic برای شبکه نتفلیکس است. این سریال قرار است ماجراهای درگیری سونیک و دکتر اگمن را روایت کند.

یک قهرمان 30 ساله

همراه با کنسول سگا، قهرمان های زیادی هم وارد دنیای سرگرمی شدند که هر کدام به نوعی مورد پسند مخاطبان خود قرار گرفتند. اما یکی از به یاد ماندنی ترین و همچنین جذاب ترین کاراکترهای کنسول سگا، خارپشت آبی است. طرفداران کنسول خاطره انگیز مگا درایو حتما با نام Sonic آشنا هستند، یک قهرمان بسیار دوست داشتنی و در عین حال خیلی زیرک که باید دنیا را از شر خرابکاری های Dr.Eggman نجات دهد. البته سونیک در مسیر پر خطرش از دوستان خود یعنی Tails، Knuckles و باقی افراد کمک می گیرد.

سگا و خارپشت آبی

فیلم جدید سونیک توانست دل مخاطبان زیادی را بدست بیاورد و تبدیل به یک اثر موفق شود. جیم کری هم به مانند روزهای اوج خود توانسته بود نقش خود را به خوبی ایفا کند. موفقیت این عنوان باعث شد که Sega به فکر گسترش دنیای خارپشت آبی خود باشد. این روزها شبکه نتفلیکس بسیار مورد پسند گیمرها شده است، بعد از خبر ساخت سریال رزیدنت اویل باید انتظار سریال سونیک را هم در این شبکه بکشیم.

این طور که تا به حال صحبت شده قرار است که یک مجموعه انیمیشنی سه بعدی 24 قسمتی در راه باشد. خوب برای عاشقان این کاراکتر واقعا هیجان انگیز است. در حواشی این سریال آمده است: ماجراجویی سونیک چیزی بیشتر از یک نبرد پر هیجان برای نجات جهان است، این یک سفر برای کشف خود و رستگاری است.

انیمیشن سونیک در حال حاضر در استودیوی ونکوور مراحل ساخت را سپری می کند و سگا بشدت درگیر تولید آن است. هدف Sonic Prime کودکان شش تا 11 ساله و همچنین طرفداران قدیمی سونیک در هر سنی.

حواشی سونیک

راجر کریگ اسمیت صداپیشه سونیک که بیش از 10 سال در نقش این کاراکتر صحبت می کرد در این سریال حضور نخواهد داشت و مشخص نیست که چه کسی جایگزین او خواهد شد. سگا هنوز جایگزینی را اعلام نکرده است. با توجه به موفقیت های اخیر سونیک، این تصمیم سگا بسیار عجیب بود که صداپیشه خارپشت آبی را کنار بگذارد.

سریال Sonic برای سال 2022 تأیید شده و قرار است که مهمان شبکه نتفلیکش شود. به نظر شما سونیک باز هم می تواند به روزهای اوج خود بازگردد؟

پست های مرتبط

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند