ویوو اس 9 با پردازنده قدرتمند مدیاتک رونمایی می شود

شرکت چینی ویوو توانسته در چند سال اخیر، در زمینه گوشی های هوشمند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. با توجه به اخبار منتشر شده، ویوو اس 9 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان برخی مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون مشخص شده که در این میان می توانیم به پردازنده جدید شرکت مدیاتک نیز اشاره کنیم.

تنها یک تصویر از طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر شده است و هنوز هیچ اطلاعاتی از طراحی قسمت پشتی این اسمارتفون نداریم. ویوو اس 9 قرار است به صفحه نمایشی 6.4 اینچی مجهز شود.

پیش بینی می شود که از پنل امولد برای صفحه نمایش استفاده شود. با توجه به تصویر منتشر شده، طراحی ساده ای برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده که در قسمت بالایی و مرکزی نیز بریدگی یا همان ناچ را شاهد هستیم. همانطور که میبینیم بریدگی تقریبا عریضی برای ناچ صفحه نمایش در نظر گرفته شده که دلیل آن مجهز شدن ویوو اس 9 به دو سنسور دوربین سلفی می باشد.

یک سنسور اصلی 44 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض، سنسور های دوربین سلفی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. در مورد سنسور های دوربین اصلی نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده.

اما یکی دیگر از مشخصات منتشر شده، پردازنده در نظر گرفته شده می باشد. مدتی پیش بود که دیمنسیتی 1200 و دیمنسیتی 1100 به عنوان جدیدترین پردازنده های شرکت مدیاتک با معماری 6 نانومتری به عنوان قدرتمند ترین پردازنده های این شرکت معرفی شدند. حال ویوو اس 9 نیز قرار است به پردازنده دیمنسیتی 1100 مجهز شود.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد