اوپو قصد رونمایی از سه گوشی هوشمند در قالب گوشی های خانواده اوپو رنو 2 را دار

اخبار منتشر شده در چند روز گذشته، خبر از رونمایی اوپو رنو 2 به عنوان جدیدترین پرچمدار این سری جدید گوشی های هوشمند اوپو را می داد. گوشی هوشمدی با بهره بردن از دوربین های اصلی چهارگانه و نیز قابلیت زوم 20 برابری. این در حالی می باشد که رنو 10 ایکس زوم پیش از این تنها پرچمداران این سری بوده. اما گویا در کنار رنو 2 احتمال حضور دو گوشی هوشمند جدید دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به مشخصات فتی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت.

رنو 2 و رنو 2Z به همراه رنو 2F خانواده جدید رنو 2 را تشکیل می دهند. بدون شک رنو 2 را باید گل سرسبد گوشی های هوشمند این سری اپو بدانیم.

مشخصات گوشی های خانواده اوپو رنو 2

همانطور که گفته بودیم، رنو 2 برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند این سری جدید، از چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره خواهد برد.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی IMX586 سونی و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد. لازم به ذکر است که سنسور اصلی 48 مگاپیکلی قابلیت های OIS و EIS را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

صفحه 6.55 اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن 2400×1080 در نظر گرفته شده، نوید صفحه نمایشی با کیفیت را برای این گوشی هوشمند می دهد. از طرفی استفاده از صفحه نمایش آمولد باعث شده تا بار دیگر، اوپو از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند استفاده کند.

در کنار این گوشی هوشمند، یا توجه به اخبار منتشر شده، گویا شاهد رونمایی رنو 2Z و رنو 2F نیز خواهیم بود. رنو 2Z همانند پرچمدار این سری از سنسور های دوربین اصلی چهارگانه ای بهره مند خواهد شد.

سنسور های 48+8+2+2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. در این میان تنها سنسور تله فوتو به نسبت رنو 2، جایش خالی است.

صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن 2340×1080 نیز ارز دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

اما رنو 2F را می توان با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، مقرون بصرفه ترین گوشی هوشمند این خانواده دانست. سنسور های مشابه و صفحه نمایش این گوشی هوشمند، هیچ تفاوتی با رنو 2Z نخواهد داشت. اما رنو 2F از پردازنده ضعیف تری به نسبت رنو 2Z بهره مند خواهد شد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !