مقایسه سرعت گلکسی نوت 10 و هواوی میت 20 پرو

سامسونگ برای اولین بار از پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9825 خود بصورت اختصاصی در گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس خود استفاده کرد. این در حالی می باشد که پیش از این اگزینوس 9820 برای پرچمداران پیشین این شرکت مورد استفاده قرار گرفته بود. مقایسه سرعت این پردازنده جدید با پردازنده های 7 نانومتری صاحب نام شرکت های دیگر به ما نشان خواهد داد که سامسونگ تا چه اندازه در پردازنده های مسل جدید موفق بوده است.

اگر نتوانیم نام اولین گوشی هوشمند با پردازنده 7 نانومتری را به هواوی بدهیم، اما قطعا می توان میت 20 پرو را به عنوان یکی از اولین گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده 7 نانومتری جهان دانست. هرچند پیش از میت 20 پرو، اپل توانست اولین پرچمداران مجهز به پردازنده های 7 نانومتری را معرفی کند.

گلکسی نوت 10 پلاس

حال در این ویدئوی در نظر گرفته شده، سامسونگ گلکسی نوت 10 در مقابل یکی از پرچمداران قدرتمند هواوی یعنی میت 20 پرو قرار گرفته که بدون شک یکی از پرچمداران دوست داشتنی هواوی می باشد که البته مورد بی مهری از سوی کاربران قرار گرفت.

این ویدئو به ما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی ببینیم اولین پردازنده 7 نانومتری سامسونگ یعنی اگزینوس 9825 چه عملکردی را در مقابل اولین پردازنده هواوی یعنی Kirin 980 از خود نشان خواهد داد.

شما را به دیدن این ویدئو مقایسه سرعت این دو گوشی هوشمند دعوت می کنیم. به نظر شما پیروز این میدان کدامیک از این گوشی های هوشمند می باشند؟

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود