مانیتور گیمینگ CRG9 49 سامسونگ محصولی خاص برای مشکل پسندان

مانیتورهای گیمینگ روز به روز در حال گسترش هستند. اما نمی شود تولیدکننده برتر نمایشگر در دنیا، از این حوزه دور بماند. با این که مانیتورهای گیمینگ سامسونگ تا به امروز خودی نشان نداده اند، اما به نظر می رسد این شرکت در حال تولید محصولاتی حرفه ای تر برای افراد خاص است. یکی از خاص ترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ سری CRG9 49 است.

این مانیتور گیمینگ که به Ultimate Gaming Monitor مشهور است، از نمایشگری 49 اینچ سود می برد. نمایشگری خمیده ای که بجای استفاده از دو مانیتور 27 اینچ، این بار با نسبت تصویر گسترده خود فضای دید وسیعی را به کاربر هدیه داده است.

این مانیتور گیمینگ که برنده جایزه بهترین نوآوری ها از نمایشگاه CES 2019 شد، با جدیدترین ویژگی ها تجربه بصری ویژه ای را خلق می کند. رزولوشن تصویر 1440×5120 پیکسل با یک میلیارد رنگ، رنگ های دقیقی را به نمایش می گذارد. دقت رنگ 95 درصد در فضای رنگی DCI-P3، نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز در این مدل، حداکثر روشنایی خیره کننده 1000 شمع در متر مربع، پشتیبانی از HDR 1000، پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync 2 HDR و نمایشگر خمیده از دیگر ویژگی های مانیتور گیمینگ CRG9 49 است.

همچنین این شرکت مانیتورهای دیگری در ابعاد 27 و 32 اینچ را با ویژگی های نسبتاً مشابه اما نرخ بروزرسانی بهتر معرفی کرده است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟