وان پلاس 7 تی با معماری دایره ای شکل دوربین های اصلی

گویا معماری دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی از سوی برخی از شرکت های عرصه گوشی های هوشمند مورد استقبال قرار گرفته. حال به لطف شایعات جدید منتشر شده، تصاویری از طرح پیش بینی شده برای گوشی وان پلاس 7 تی منتشر شده که گویا قرار است این گوشی هوشمند نیز از چنین معماری برای دوربین های اصلی خود بهره مند شود.

گوشی های هوشمند خانواده هواوی میت 30 که بزروی باید شاهد رونمایی آن ها باشیم، از جمله اصلی تیرن کاندید های استفاده از معماری دایره ای شکل برای دوربین های اصلی می باشند. تقریبا این معماری برای میت 30 تایید شده.

نوکیا 7.2 نیز قرار است به چنین معماری مجهز شود. اما این بار گویا وان پلاس 7 تی نیز مشتاق استفاده از این معماری تازه وارد می باشد.

وان پلاس 7 تی با معماری جدید دوربین های اصلی

نکته جالب در مورد این گوشی هوشمند جدید وان پلاس این است که، مدت ها پیش پیش از رونمایی وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پلاس تصویری از یک نشست کاری مسئولین اصلی این شرکت منتشر شد که در این تصویر شاهد یک گوشی هوشمندی بودیم که در قسمت پشتی از معماری دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی بهره مند شده بود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، پرچمدار جدید وان پلاس به دوربین های اصلی سه گانه ای نیز مجهز خواهد شد. معماری خطی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی در بریدگی دایره ای شکلی در نظر گرفته شده.

پیش بینی می شود، صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع آمولد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. در حالی که محلی در قسمت پشتی این گوشی برای قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی کنیم.

به احتمال زیاد با توجه به جنس صفحه نمایش در نظر گرفته شده، پرچمدار جدید وان پلاس از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش خود بهره خواهد برد. ناچ زیبای واتردراپ در نظر گرفته شده نیز به هرچه زیبا تر کردن این صفحه نمایش کمک شایانی کرده است.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد