اوپو رنو ACE به شارژر 65 واتی مجهز خواهد شد

پیش از این مطلع شده بودیم که اپو قرار است برای گوشی هوشمند آینده سری رنو خود از شارژر 65 واتی مجهز به شارژ سریع بهره مند شود. اما تا به امروز مشخص نبود که کدامیک از این گوشی های هوشمند سری رنو به چنین شارژر قدرتمندی مجهز خواهند شد. حال در تاییدیه رسمی از سوی این شرکت و انتشار تیزر رسمی، اوپو رنو ACE قرار است به شارژر 65 واتی مجهز شود.

پیش از این، زمانی که خبر استفاده از چنین شارژری برای گوشی های هوشمند سری رنو اپو به گوش رسید، گمان می رفت در حالی که بزودی شاهد رونمایی اپو رنو 2 خواهیم بود، به احتمال زیاد این پرچمدار به شارژر 65 واتی مجهز خواهد شد. اما گویا اینگونه نخواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس نیز به شارژر 45 واتی مجهز شده که قابلیت شارژ کامل باتری 4300 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 30 دقیقه دارد.

در ویدئو منتشر شده، این شارژر با شارژر های پیشین اپو که از استاندارد VOOC 3.0 این شرکت پشتیبانی می کنند مقایسه شده اند. شارژر 65 واتی جدید اپو توانست در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه، ظرفیت باتری را به 100 درصد برساند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از اپو رنو ACE منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شود. البته صفحه نمایش 90 هرتزی نیز گویا برای اوپو رنو ACE در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

توضیحات تکمیلی اپل در مورد برگشتن عکس‌های حذف‌شده در iOS 17.5

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد