شیائومی پوکو ایکس 2 میان رده ای که برای پرچمداران خط و نشان می کشد

شیائومی پیش از این با معرفی گوشی میان رده پوکوفون اف 1 توانست در بازار جهانی فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. حال تصمیم دارد تا پوکو ایکس 2 را به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود روانه بازار کند. این گوشی هوشمند شاید در ظاهر جزو محصولات میان رده به حساب بیاید اما با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، توانایی رقابت با بسیاری از پرچمداران این عرصه را نیز خواهد داشت.

مشخصات پوکو ایکس 2

اولین مشخصه بسیار قدرتمند این گوشی هوشمند، صفحه نمایش آن می باشد. بهره بردن از صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز برای یک گوشی میان رده اتفاق بسیار جذابی می باشد. این درحالی می باشد که پرچمداران گلکسی اس 20 سامسونگ قرار است از چنین صفحات نمایشی بهره مند شوند. پیش بینی می شود که صفحه نمایشی با ابعاد 6.67 اینچ با رزولوشن FHD پلاس در نظر گرفته شود.

در مورد سنسور های دوربین نیز هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده. اما می دانیم که قرار است دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی برای سنسور های دوربین سلفی در نظر گرفته شود. برای طراحی قرار گیری این سنسور ها نیز گویا شیائومی می خواهد از طراحی ناچ اینفینیتی O ردمی K30 بهره ببرد که برای اولین بار چنین طراحی را در سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس شاهد بودیم.

برای سنسور های دوربین اصلی نیز چهار سنسور poco x2 را همراهی خواهند کرد.در بخش پردازنده نیز به احتمال خیلی زیاد شاهد در نظر گرفته شدن پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 730G خواهیم بود. باتری 4500 میلی آمپری نیز این محصول میان رده قدرتمند را همراهی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر