تاریخ انتشار DLC جدید بازی Metro Exodus با نام Sam`s Story اعلام شد

تاریخ انتشار DLC جدید بازی Metro Exodus با نام Sam`s Story اعلام شد

بازی Metro Exodus که جدیدترین قسمت از سری بازی های مترو به شمار می رود که با استقبال گیمرها مواجه شده است. استودیو 4A Game به عنوان تولید کننده بازی Metro Exodus در نظر دارد تا یک DLC ویژه با نام Sam`s Story را منتشر کند تا تمایل گیمرها به اجرای این عنوان بیشتر شود.

DLC جدید بازی Metro Exodus در فضایی نزدیک به یک اسکله و مراحلی درون آب می گذرد و هر چیز جدیدی که فکرش را بکنید توسط این DLC به بازی اضافه خواهد شد. مراحل جدید، داستان جدید، دشمنان جدید و حتی اسلحه های جدید از جمله موارد هستند که در Sam`s Story گنجانده شده است.

داستان DLC در خصوص یک تکاور نیروی دریایی به نام Sam است که پیش از فروختن بمب ها در سفارت آمریکا، آرزوی بازگشت به وطن و زنده یافتن خانواده خود را دارد. به نظر می رسید که این چشم انداز در تونل های تاریک مترو غیرممکن است، اما وقتی اسپارت ها فهمیدند که مسکو تنها شهری نیست که پس از جنگ زنده مانده است ، امیدوار است که دیگر احساس احمقانه ای نداشته باشد.

بازی Metro Exodus یکی از عناوین خیره کننده در سبک شوتر به شمار می رود که تعامل بسیار خوبی بین فضای باز و بسته به همراه گرافیک بی نظیر دارد. شما در بازی Metro Exodus با مهمات بسیار کمی دست و پنجه نرم می کنید و برای زنده ماندن باید سخت تلاش کنید. به طور حتم در فضایی که حیات و موجودات زنده بسیاری کمی وجود دارد، نباید انتظار وجود انواع و اقسام اسلحه ها و دشمن های ساده لوح را داشته باشید.

شما به عنوان یک تکاور نیروی دریایی آمریکا به نام Sam، در روسیه ماموریت طاقت فرسایی برای جنگیدن با موجودات جهش یافته و غول های سخت جان شکست ناپذیر دارید. استودیو 4A Games اعلام کرده که DLC جدید بازی مترو اگزودوس با نام Sam`s Story در تاریخ 11 فوریه برای پلتفرم های PC، XBOX One، PS4 و Stadia منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند