بازیمو: احتمال عرضه Killer 7 Remaster برای نینتندو سوییچ

در دنیای بازی های رایانه ای وقتی که چند بازیساز خلاق در کنار هم جمع شوند و ایده نابی برای ساخت یک عنوان داشته باشند نتیجه نهایتا به یک اثر ماندگار خواهد رسید. عنوان Killer 7 حاصل یک همکاری عالی و پر ریسک بود که به یک اسطوره تبدیل شد.

در سال 2005 استودیو Grasshopper Manufacture با یک ایده پر ریسک برای ساخت یک بازی جدید مواجه شد. ایده ساخت بازی Killer 7 در آن زمان بسیار پر چالش بود که هر سازنده ای شاید این میزان از ریسک پذیری را نداشت. این بار دو ذهن خلاق یعنی شینجی میکامی و گوییچی سودا در کنار هم قرار گرفتند تا اثری را خلق کنند که تا سال های زیادی تاثیر خود را در صنعت بازی سازی بگذارد.

بازی Killer 7 در سال 2005 برای کنسول گیم کیوب، پلی استیشن 2 و رایانه های شخصی عرضه شد و به سرعت توانست جایگاه خود را پیدا کند. اولین نکته ای که بعد از مشاهده بازی Killer 7 خودنمایی می کرد گرافیک خاص و اصطلاحا Cell Shade بازی بود، حتی انتخاب این نوع استایل گرافیکی هم در آن زمان یک ریسک کامل بود. همانطور که از نام بازی مشخص است داستان بازی در مورد 7 قاتل حرفه ای است که سعی دارند با یک گروه تروریستی مبارزه کنند.

شما در طول بازی کنترل این 7 شخصیت را بر عهده می گیرید و هر کدام سلاح مختص به خود را دارند. یکی از مهم ترین جذابیت های بازی Killer 7 داستان چند لایه و پر جزییات بازی است که با یک بار تمام کردن بازی چیز زیادی دستگیرتان نمی شود و لازم است به دیالوگ های سنگین و فضای سوریال بازی دقت کنید و به درک آن برسید. اخیرا خبری مبنی بر ساخت نسخه Killer 7 Remaster برای نینتندو سویچ به گوش می رسد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024