مانیتور Prestige PS341WU ام‌اس‌آی: طراحی شده برای طراحان

مانیتور Prestige PS341WU ام‌اس‌آی، یک نمایشگر فوق العاده زیبا و حرفه ای برای طراحان و هنرمندان است. نمایشگری با قابلیت های خاص برای کسانی که از طریق سیستم های خود، آثار هنری خلق میکنند و میخواهند و میخواهند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

  • مانیتور Prestige PS341WU :معنای وضوح و دقت بالا

برای کاربران حرفه ای که طراحی های سطح بالا با سیستم های خود انجام میدهند، مانیتور باکیفیت با دقت رنگ بالا یکی از پیش نیازهای ضروری محسوب میشود. ام اس آی با آگاهی کامل از این موضوع، مانیتور  Prestige PS341WU را با پنل 34 اینچی با دقت تصویر 2160 * 5120، رفرش ریت 60 هرتز و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه همراه کرده است.

در کنار اندازه تصویر بزرگ و رزلوشن فوق العاده، کمپانی ام اس آی این نمایشگر را به یک طراحی بسیار زیبا و چشمگیر مجهز کرده است. “سفید برفی” شاید بهترین لقبی باشد که به توان به این نمایشگر داد تا زیبایی آن را کاملا القا کند. ام اس آی این مانیتور را در آستانه آغاز کار نمایشگاه کامپیوتکس 2019 به نمایش گذاشته است.

·        تضمین نمایش رنگ ها به بهترین شکل ممکن

سازنده تایوانی مدعیست که مانیتور Prestige PS341WU قادر است تجربه کاربری بی نظیری را برای طراحان حرفه ای به ارمغان بیآورد. با وجود وضوح بسیار بالای 5K2K این نمایشگر و قابلیت پوشش 98 درصدی استاندارد رنگ DCI-P3 و پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد sRGB میتوان به ادعای ام اس آی اطمینان کرد. ویژگی های این نمایشگر منحصر به فرد به همینجا ختم نمیشود.

برخورداری از فناوری Nano IPS و درجه بندی 600 گواهی Vesa Certified Display HDR از دیگر قابلیت های این نمایشگر هستند که دقت نمایش تصاویر و روشنایی بیشتر در این نمایشگر فوق عریض را تضمین میکنند و به طراحان امکان طراحی بر روی یک نمایشگر 4K فول سایز را میدهد.

بدین ترتیب تجربه شبیه سازی و چک کردن طراحی ها در این مانیتور، تجربه ای بی نظیر را برای این دسته از کاربران به دنبال خواهد داشت. اکوسیستم نرم افزاری Creator OSD و Creator Center به همراه فناوری True Tone تکنولوژی نیز به ترتیب برای همگام سازی نرم افزاری و بهبود کیفیت رنگ ها در این نمایشگر استفاده شده اند.

·        اولین نمایشگر جهان با قابلیت همگام سازی

ام اس آی مفتخر است که مانیتور Prestige PS341WU را به عنوان اولین نمایشگر با قابلیت همگام سازی و شخصی سازی معرفی کند. بدین ترتیب کاربران کامپیوترها و لپ تاپ های سری Prestige این شرکت میتوانند طراحی های گرافیکی، ویرایش موسیقی و فیلم و انیمیشن سازی های خود را به منظور بهترین عملکرد و تجربه کاربری به این مانیتور لینک کنند.

ام اس آی تمام تلاش خود را به کار بسته تا در این مانیتور، بین ویژگی ها و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری و ظاهر این محصول جذاب، توازنی کامل برقرار باشد. نتیجه کار کاملا رضایت بخش است. این مانیتور با برخورداری از یک بدنه پلاستیکی سفید رنگ کاملا میز کار شما را متحول و چشم ها را به خود خیره میکند.

ترکیب رنگ سفید، با رنگ طلایی المان هایی مانند لوگوی اژدهای ام اس آی، قسمتی از پایه و دکمه های پشت این مانیتور، این زیبایی را به تکامل رسانده است. از دیگر جزئیات فنی مانیتور Prestige PS341WU ام اس آی میتوان به حداکثر روشنایی 600 نیت آن اشاره کرد. نسبت کنتراست این نمایشگر 1200:1 است و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ می باشد.

·        اتصالات، قیمت و زمان عرضه

برای بخش اتصالات، ام اس آی برای این نمایشگر دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1، USB 3.1 نسل اول نوع A، USB 3.1 نسل اول نوع B و جک هدفون 3.5 میلی متری را در نظر گرفته است. ام اس آی این ماینتور را در سه ماهه سوم سال جاری با قیمت 1299 دلار روانه بازار خواهد کرد.

منبع: TomsHardware

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟