بازی Project Eve به Stellar Blade تغییر نام داد

استودیو Shift Up که بازی Project Eve را در دست توسعه داشت، حالا نگاه جدیدی به آن دارد و حتی اسم این بازی را به Stellar Blade تغییر داده است.

هیولاهای غول پیکر آهنی

بازی Project Eve آخرین بار در مراسم State Of Play سال 2021 به مخاطبان معرفی شد. در آن زمان شاهد اولین نمایش این عنوان اکشن بودیم اما اطلاعات زیادی از آن نداشتیم، اما نمایش جدید پر از جزئیات داستانی و گیم پلی بود.

قهرمان اصلی بازی Stellar Blade دختری به نام Eve است که هدف خود را دنبال می کند. Eve و رفقایش برای بازپس گیری زمین منقرض شده روی سطح این سیاره فرود می آیند و بازمانده ای به نام آدام را پیدا می کنند که به آنها کمک خواهد کرد. سپس Eve توسط آدام به آخرین شهر باقیمانده روی زمین یعنی Xion هدایت می شود، جایی که او با بزرگ شهر Orcal ملاقات می کند و داستان های زیادی برای او تعریف می شود. ایو برای انجام ماموریت خود برای نجات زمین، روابط نزدیکی با اعضای اصلی Xion برقرار می کند و در بازسازی شهر مشارکت می کند.

مبارزات در بازی Stellar Blade بسیار شلوغ و جذاب به نظر می رسد و شما می توانید استراتژی های مختلفی برای حمله در نظر بگیرید. بازی ترکیبی از هک اند اسلش و بلادبرن خواهد بود که در یک فضای پساآخرزمانی اتفاق می افتد. حملات غول های آهنی واقعا سنگین و سریع است و شما باید عکس العمل های مناسب از خود نشان دهید.

جلوه های بصری واقعا خیره کننده و چشم نواز هستند و نوید یک عنوان نسل نهمی خوب را می دهند. طراحی کاراکترها از دیگر جاذبه های استلار بلید است که برای طرفداران بازی های تم شرقی، بسیار جذاب خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Stellar Blade مشخص نشده است اما انتظار می رود Stellar Blade  در سال 2023 برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

پست های مرتبط

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود