مقایسه سرعت ریلمی ایکس 2 پرو و آیفون 11 پرو مکس

این بار ویدئویی از تست سرعت ریلمی ایکس 2 پرو و آیفون 11 پرو مکس را به عنوان قدرتمند ترین پرچمداران این شرکت در نظر گرفته ایم تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی هوشمند می توانند عملکرد بهتر و سریع تری را از خود به نمایش بگذارند. در ادامه به مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت.

تست سرعت ریلمی و آیفون / مشخصات فنی

ریلمی ایکس 2 پرو همانطور که می دانید به سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شده است. بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی چهارگانه باعث شده تا ریلمی ایکس 2 پرو پرچمدار شایسته ای باشد. در کنار این اتفاق این گوشی هوشمند به قدرتمند ترین پردازنده 7 نانومتری کوالکام مجهز شده است.

ریلمی ایکس 2 پرو

بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شده، سبب شده تا شاهد عملکرد بسیار خوب و سریعی از این گوشی هوشمند باشیم.

در طرف مقابل اما آیفون 11 پرو مکس نیز به حق توانست نه تنها نسبت به گوشی های هوشمند قبلی این شرکت عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد، به نسبت دیگر پرچمداران شرکت های دیگر نیز در بسیاری از موارد قدرتمند تر ظاهر شده.

آیفون 11 پرو مکس

همین چندی پیش بود که دوربین های اصلی آیفون 11 پرو مکس توانست با کسب امتیاز 117 از وب سایت معتبر د.گزومارک بالاتر از سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو قرار بگیرد.

آیفون 11 پرو نیز به جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اینتل مجهز شده است. پردازنده 7 نانومتری A13 بایونیک این گوشی هوشمند را همراهی می کند.

حال در تست سرعت ریلمی ایکس 2 پرو و آیفون 11 پرو مکس خواهیم دید که پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت یا پردازنده A13 بایونیک. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !