تیبا 2 پلاس با تغییرات جزئی وارد دنیای ناشناخته ها شد

چندی پیش سایپا اعلام کرد که در کنار دیگر محصولات موجود، فروش سه خودروی جدید را آغاز می کند. در بین این 3 خودرو، تیبا 2 پلاس یکی از آن محصولات جدید بود که سایپا بدون اطلاعات کافی از تغییرات صورت گرفته، اقدام به پیش فروش آن کرد. با این روش خریدار پس از تحویل خودرو متوجه تغییرات صورت گرفته می شود و یا در دعوت نامه می تواند نگاهی به این تغییرات کند.

طبق تصاویر منتشر شده، تیبا 2 پلاس همان تیبا 2 یا تیبا هاچ بک است با این تفاوت که در برخی از امکانات ظاهری برای آن در نظر گرفته شده است. در بیرون خودرو با رینگ اسپرت، روف ریل، سنسور دنده عقب، دوربین نصب شده بروی سپر عقب، دیفیوزرهای سپر عقب و جلو که البته تنها به رنگ مشکی در آمده اند، جلو پنجره با قاب کروم و قاب دور مه شکن جلو روبرو هستیم.

اما در بخش داخلی مانیتور بزرگ مولتی مدیا در بالای داشبورد، روکش مشابه چرم صندلی ها و کفپوش های جدید از دیگر موارد قابل رویت هستند. همچنین در بیرون خودرو و بروی درب نوشته کراس قرار گرفته است که ارتباط چندانی با کلاس خودرو ندارد.

تیبا 2 با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و گشتاور 128 نیوتن متر را دارد. این خودرو به دلیل مصرف کم و ابعاد کوچک با فضای مناسب کابین مورد استقبال خریداران قرار کرفت.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر