ردمی K20 پرو در کمتر از دو ساعت به رکورد فروش فوق العاده 200 هزار دستگاهی رسید

ردمی K20 پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با لقب قاتل پرچمدارن بصورت رسمی رونمایی شد. ردمی از این گوشی هوشمند در کنار ردمی K20 پرده برداری کرد. سوای مشخصات بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند باید گفت که شاهد رونمایی ارزان قیمت ترین پرچمدار در میان پرچمداران دیگر شرکت ها بوده ایم.

ردمی K20 پرو ادامه روند موفقیت آمیز شیائومی

شیائومی همواره در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و توانسته، با ارائه گوشی های هوشمند با مشخصات فنی مناسب و قیمت بسیار مقرون بصرفه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند.

عملکرد این شرکت چینی به قدری خوب و قدرتمند بود که بسیاری از کارشناسان با توجه به تحریم های در نظر گرفته شده برای هواوی، این شرکت را جانشین هوای که در حال حاضر دومین شرکت پر فروش جهان می باشد می دانند.

شیائومی پیش از این نیز با رونمایی از پوکوفون اف 1 و فروش فوق العاده خود همگان را متعجب کرده بود. حال پرچمدار سری ردمی این شرکت نیز توانسته با شروع پیش فروش خود در کمتر از دو ساعت به فروش 200 هزار دستگاهی دست پیدا کند.

پرچمدار جدید ردمی با بهره بردن از دوربین های اصلی سه گانه که به سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 که در حال حاضر رکورد دار امتیاز بنچمارک در میان گوشی های هوشمند می باشد، توانست به نحوی عمل کند که هیچ چیزی از پرچمداران قدرتمند غول های دیگر شرکت های چون سامسونگ و هواوی کم نداشته باشد.

ردمی K20 پرو با طراحی زیبا، دوربین سلفی پاپ آپ 20 مگاپیکسلی و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند واقعا حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و باید گفت شیائومی از این پس تهدید جدی برای شرکت های پر فروشی چون سامسونگ، هواوی و اپل که سه رتبه اول فروش چهانی را در اختیار دارند محسوب می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند