ردمی K30 5G ریسینگ ادیشن اولین گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 768G

کوالکام امروز بصورت رسمی از جدیدترین پردازنده میان رده خود پرده برداری کرد. پردازنده اسنپدراگون 768G که قابلیت های جالب و البته قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشت. ردمی K30 5G ریسینگ ادیشن با بهره بردن از مشخصات فنی مشابه با ردمی K30 5G در حالی رونمایی شد که اولین گوشی هوشمند میان رده ای می باشد که به پردازنده اسنپدراگون 768G مجهز شده است.

مشخصات ردمی K30 5G ریسینگ ادیشن

همانطور که گفتیم مشخصات و حتی طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده تقریبا مشابه با مشخصات ردمی K30 5G می باشد. صفحه نمایش 6.67 اینپی با رزولوشن 240×1080 از جنس IPS LCD این گوشی هوشمند، به لطف بهره بردن از ناچ اینفینیتی O، شاهد نسبت 20 به 9 برای صفحه نمایش می باشیم.

از قابلیت های ویژه این صفحه نمایش می توان به ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز آن اشاره کرد. برای بهینه مصرف انرژی در حالت های مختلف نیز با توجه به بهره بردن از صفحه نمایشی از جنس IPS LCD، قابلیت کابردی و امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت دکمه پاور در نظر گرفته شده است.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه ردمی K30 مدل 5G را تشکیل می دهند.

در بریدگی زیبای ناچ اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری یک سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای دوربین سلفی می باشیم.

اما اصلی ترین و جدیدترین مشخصه این گوشی میان رده پردازنده در نظر گرفته شده برای آن می باشد. پردازنده اسنپدراگون 768G که به تازگی معرفی شده است.کواکام مدعی شده که این پردازنده توانایی عملکرد بسیار خوبی را حتی در گوشی های هوشمند گیمینگ نیز خواهد داشت.

از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توان به باتری 4500 می آمپر ساعتی با شارژر قدرتمند 30 واتی مجهز به شارژ سریع اشاره کرد. این گوشی هوشمند میان رده قرار است با قیمت پایه 282 دلار روانه بازار شود که با توجه به مشخصات  در نظر گرفته شده قیمت بسیار مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر