خنک کننده جذاب ROG RYUJIN II 240 ایسوس – صفحه نمایشی که خنک کننده شد

خنک کننده های مایع ایسوس معمولا با ظاهری جذاب و امکانات خاص وارد بازار می شوند. اما این بار ایسوس پا را فراتر گذاشته تا نسل جدید خنک کننده مایع پردازنده ROG RYUJIN را روانه بازار کند. خنک کننده مایع ROG RYUJIN II 240 در واقع دست پخت جدید ایسوس است.

خنک کننده مایع ROG RYUJIN II 240 جانشینی برای مدل RYUJIN 240 است. خنک کننده RYUJIN 240 با طراحی عالی و البته نمایشگر 1.77 اینچی، یکی از جذاب ترین واترکولرهای بازار بود اما مدل RYUJIN II با نمایشگر 3.5 اینچ حتی جای تردید برای خرید دیگر کولرهای این شرکت نمی گذارد. این خنک کننده دارای بلاک بسیار بزرگی است تا نمایشگری که به اندازه گوشی های هوشمند قدیمی را در خود جای دهد. این نمایشگر می تواند مانیتورینگ سیستم مانند دمای پردازنده و غیره را داشته باشد و یا تصاویر دلخواه کاربر را منتشر کند.

زبان طراحی بلاک تا حدی مشابه زبان طراحی مادربردهای Z590 جدید این شرکت است. البته عکسی که مدیر بازاریابی ایسوس از این خنک کننده مایع سیکل بسته منتشر کرده است هماهنگی با طراحی مادربرد ASUS ROG Maximus XIII Hero را ثابت می کند. اما این خنک کننده در بخش طراحی فن و رادیاتور تا حدی مشابه نسخه قبلی یعنی ROG RYUJIN 240 است. در تصویر تبلیغاتی واترکولر ROG RYUJIN II 240 بجز نمایشگر 3.5 اینچ از نورپردازی RGB یاد شده است. باید منتظر ماند و دید که ظاهر تکمیلی این خنک کننده چگونه است و چه عملکردی دارد. تا کنون ایسوس مشخصات کامل و قیمت این خنک کننده را فاش نکرده است.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد