گلکسی A70s میان رده بعدی سامسونگ

در حالی که سری های A و M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ دعملکرد فوق العاده خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، این بار سامونگ تصمیم به ادامه این روند موفقیت آمیز دارد. پیش از این گلکسی A30s و گلکسی A50s به عنوان نسل جدید گوشی های هوشمند میان رده سری A این شرکت بصورت رسمی رونمایی شدند.اما گویا سامسونگ گلکسی A70s ‘میان رده جدید این سری خواهد بود.

این بار نیز به لطف شایعه پراکنان، تصاویری از قاب پشتی در نظر گرفته شده برای گوشی میان رده منتشر شده که می توان طراحی احتمالی در نظر گرفته شده برای این گوشی را تا حدی پیش بینی کرد.

همانند گلکسی A70، گویا سامسونگ گلکسی A70s نیز قرار است از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند شود. گلکسی A70 به عنوان یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند میان رده این سری، از قابلیت هایی در حد و اندازه های یک پرچمدار بهره مند شده بود.

حال سری جدید این گوشی هوشمند گویا از این اتفاقات مستثنی نیست. با توجه به اینکه در قسمت پشتی این گوشی محلی برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده است، به احتمال زیاد همانند اکثر پرچمداران، این گوشی میان رده نیز از چنین قابلیتی در صفحه نمایش خود بهره خواهد برد.

اطلاعات دقیق دیگری هنوز منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی U نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. صفحه نمایشی مشابه با آنچه در گلکسی A70 شاهد بودیم.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود