وان پلاس 7T آماده برای رکورد شکنی

با توجه به اخبار رسمی منتشر شده، تا سه روز دیگر شاهد رونمایی وان پلاس 7T به عنوان پرچمدار جدید این شرکت خواهیم بود. این در حالی می باشد که تنها برخی شایعات محدود از طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده و وان پلاس سعی داشته تا مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید خود را تا لحظه رونمایی مخفی نگه دارد.

پیش از این مطلع شده بودیم که وان پلاس 7 تی از طراحی دایره ای شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی خود بهره خواهد برد. همانند هواوی میت 30 پرو و میت 30. گویا قرار است سه سنسور نیز برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

وان پلاس 7 پرو از شارژر قدرتمند 30 واتی مجهز به شارژ سریع بهره مند شد. تا پیش از رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس و مجهز شدن این گوشی هوشمند به شارژر فوق قدرتمند 45 میلی آمپری، این وان پلاس 7 بود که قدرتمند ترین شارژر را در اختیار داشت.

شارژر 30 واتی این گوشی هوشمند تنها به مدت زمان 1 ساعت و 23 دقیقه برای شارژ کامل باتری نیاز داشت. حال بصورت رسمی اعلام شده که شارژر در نظر گرفته شده برای 7T قرار است 23 درصد قدرتمند تر و بهتر از مدل قبلی این گوشی هوشمند باشد. باید منتظر بود و دید آیا وان پلاس توانایی ارائه شارژری قدرتمند تر به نسبت سامسونگ را خواهد داشت یا خیر.

وان پلاس تاریخ 4 مهر را برای رونمایی رسمی این پرچمدار جدید خود در نظر گرفته. باید منتظر بود و دید که این گوشی هوشمند در رقابت با دیگر پرچمداران قدرتمند چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: techradar

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد