تست افتادن سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس / عملکرد فوق العاده سامسونگ

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت رونمایی شدند. گلکسی نوت 20 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت مشخصات فنی قدرتمندی را با خود به همراه داشت که از جمله آن ها می توان به متریال در نظر گرفته شده برای آن اشاره کرد. در این ویدئو قصد داریم تا ببینیم که این گوشی هوشمند در مقابل آیفون 11 پرو مکس چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد.

همانطور که اشاره کرده ایم  سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا این بار متریال جذابی را با خود به همراه داشته. متریالی فلزی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و این در حالی می باشد که نوت 20 باز هم از همان متریال پلاستیک فشرده بهره برده است.

اما یکی از اصلی ترین مشخصات متریال در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، محافظ صفحه نمایش آن می باشد. نسل جدید گوریلا گلس که برای اولین بار صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا را همراهی می کند. سامسونگ در این بخش بسیار مدعی ظاهر شده و اعلام کرده که محافظ صفحه نمایش جدید در نظر گرفته شده توانایی عملکردفوق العاده ای را خواهد داشت.

در تست افتادن نیز ابتدا دو گوشی هوشمند از قسمت پشتی بر روی یک سطع سخت پرتاب شدند. در این بخش سامسونگ توانست عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و کمتر آسیب ببیند. اما اصلی ترین بخش این آزمایش، تست مقاوت صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند بود.

در تست مقاومت صفحه نمایش، در پرتاب اول آیفون 11 پرو مکس آسیب جدی دید اما گوریلا گلس صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا توانست عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد. حتی در تست های چند باره نیز، صفحه نمایش گلکسی نوت 20 اولترا عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد