سامسونگ از پنل های صفحه نمایش گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 20 پرده برداری کرد

پرچمداران جدید سامسونگ قرار است در سال میلادی جاری بصورت رسمی رونمایی شوند. شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند تا به امروز منتشر شده. گوشی های خانواده گلکسی اس 20 قرار است با طراحی جدید به نسبت گوشی های سری اس این شرکت رونمایی شوند. حال در نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی پنل های صفحه نمایش پرچمداران جدید این شرکت بوده ایم.

سامسونگ این بار قرار است از چهار گوشی هوشمند در قالب خانواده گلکسی اس 20 (گلکسی اس 11) پرده برداری کند. این در حالی می باشد که در روز پایانی نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی پنل های صفحه نمایش این گوشی های هوشمند بوده ایم.

سامسونگ با معرفی گوشی های خانواده گلکسی اس 10 برای اولین بار از صفحات نمایش با ناچ زیبای اینفینیتی O پرده برداری کرد. این ناچ بسیار زیبا و بدون حاشیه تنها به یک بریدگی دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی مجهز شده.

این بار طراحی در نظر گرفته شده برای پرچمداران جدید سری اس این شرکت، به نسبت آنچه در گوشی های گلکسی اس 10 دیده بودیم متفاوت است. سامسونگ این بار قصد دارد تا از طراحی صفحه نمایشی مشابه با آنچه در گلکسی نوت 10 پلاس دیده بودیم استفاده کند.

گلکسی اس 20، گلکسی اس 20e، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا، چهار گوشی هوشمند این خانواده را تشکیل خواهند داد. با توجه به پنل های صفحه نمایش منتشر شده، گلکسی اس 20e و گلکسی اس 20 به صفحات نمایش 6.2 اینچی، گلکسی اس 20 پلاس به صفحه نمایش 6.7 اینچی و گلکسی اس 20 اولترا به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز خواهد شد.

البته باید خاطر نشان کرد که هنوز مشخص نیست این پرچمداران با نام گلکسی اس 11 رونمایی خواهند شد یا گلکسی اس 20. همانطور  که گفتیم، بریدگی در نظر گرفته شده برای سنسور دوربین سلفی نیز، در قسمت مرکزی صفحه نمایش این گوشی های هوشمند قرار خواهد گرفت.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !