احتمال عدم حضور دوباره سونی در نمایشگاه E3 2020

در حالی که دیروز نمایشگاه CES 2020 به کار خود پایان داد. نمایشگاه E3  نمایشگاه بعدی خواهد بود که مورد توجه بسیاری، مخصوصا گیمر ها قرار خواهد گرفت. شاید بسیاری از علاقه مندان کنسول های سونی در نمایشگاه CES امسال انتظار داشتند تا سونی از پی اس 5 بصورت رسمی پرده برداری کند. اما سونی تنها مشخصات در نظر گرفته شده برای این کنسول جدید خود را معرفی کرد.

در این مراسم سونی اعلام کرد که قطعا در سال میلادی جدید از پی اس 5 بصورت رسمی رونمایی می کند. البته بعد از رونمایی این کنسول باید شاهد رونمایی پی اس 5 پرو نیز باشیم. اما نکته جالب این است که سونی بار دیگر گویا قصد ندارد در نمایشگاه E3 امسال حضور داشته باشد.

سال گذشته نیز سونی در این نمایشگاه حضور نداشت. در مصاحبه ای که با مسئولین ایکس باکس انجام شد، این شرکت اعلام کرد که حضور سونی در این نمایشگاه رقابت را بسیار زیبا تر و جذابیت نمایشگاه امسال را بیشتر می کند. این در حالی می باشد که احتمال می رود سونی تصمیم داشته باشد تا از پی اس 5 پرو در همایش خصوصی خود پرده برداری کند.

باید منتظر بود دید که آیا سونی باز هم رونمایی کنسول جدید خود را به تعویق می اندازد یا نه. تا به امروز که به اندازه کافی کاربران منتظر مانده اند. به نظر شما سونی چه زمانی دست به رونمایی رسمی این کنسول جدید می زند؟

منبع: wccftech

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد