مشخصات کامل سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس 5G

این روز ها بازار شایعات پرچمداران جدید سامسونگ بسیار داغ است. این بار اما به لطف شایعه پراکنان، مشخصات کاملی از سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس 5G منتشر شده. پیش از این البته برخی شایعات مشخصات سنسور های دوربین این گوشی هوشمند را منتشر کرده بودند.

مشاهده مشخصات کامل دوربین گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس 5G

صفحه نمایش

این شرکت برای اولین بار در میان پرچمداران خود قصد دارد تا از صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز استفاده کند. صفحه نمایش 6.7 اینچی از جنس داینامیک آمولد توانایی ارائه رزولوشن فوق العاده 3200×1440 پیکسلی را خواهد داشت.

طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده با توجه به ناچ واتردراپ این گوشی هوشمند، بسیار شبیه به طراحی می باشد که پیش از این در گلکسی نوت 10 پلاس شاهد بودیم. بهره بردن از چین ناچی نسبت تصویر 20 به 9 را برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند به همراه خواهد داشت.

بررسی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

دوربین

اما یکی از سوپرایز های سامسونگ در  زمینه سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدیدش می باشد. گلکسی اس 20 پلاس 5G قرار است به سنسور های چهارگانه ای مجهز شود که معماری مستطیلی شکل در نظر گرفته شده برای قرار گیری این سنسور ها، ما را به یاد گلکسی A51 و گلکسی A71 می اندازد.

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی A51

مشخصات کامل سامسونگ گلکسی A71

یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند راتشکیل می دهند. قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و نیز 30 برابری دیجیتال از دیگر قابلیت های دوربین این گوشی می باشد. برای دوربین سلفی نیز سنسور 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

پردازنده و باتری

سامسونگ پیش از این وعده بهره بردن از جدیدترین پردازنده اختصاصی خودش و نیز کوالکام را برای این پرچمداران داده بود. طبق روال همیشه این پرچمداران نیز با دو پردازنده متفاوت متناسب با محل فروش خود رونمایی خواهند شد.

گلکسی اس 20 پلاس 5G قرار است به پردازنده اختصاصی و 7 نانومتری یعنی اگزینوس 990 مجهز شود. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 شرکت کوالکام نیز این پرچمدار قدرتمند را همراهی خواهد کرد.

باتری 4500 میلی آمپری به همراه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی پایه 128 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 1 ترابایت از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند جدید می باشند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !