ویدئو HANDS_ON گوشی های خانواده گلکسی اس 20 پیش از رونمایی / شایعه یا واقعیت؟

بعد از انتشار اخبار و شایعات فراوان از گوشی های خانواده گلکسی اس 20 این بار ویدئو HANDS_ON این گوشی های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده. از نکته های جالب این ویدئو برخی تفاوت ها در طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند با توجه به آنچه در شایعات و اخبار پیش از این شنیده بودیم بود. در ادامه به بررسی برخی از این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

از شایعات تاواقعیت گوشی های خانواده گلکسی اس 20

اگر بخواهیم وجه اشتراک این ویدئو با شایعات پیش از این را نام ببریم، به ابعاد در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند اشاره می کنیم. گلکسی اس 20 قرار است به صفحه نمایش 6.3 اینیچ و گلکسی اس 20 پلاس به صفحه نمایش 6.7 اینچی و گلکسی اس 20 اولترا به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز شوند.

در شایعات شنیده بودیم که این گوشی های هوشمند به صفحات نمایشی با طراحی ناچ اینفینیتی O مشابه با آنچه در سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس شاهد بودیم مجهز خواهند شد و در این ویدئو نیز شاهد چنین صفحات نمایشی بودیم.

اما در قسمت پشتی این گوشی های هوشمند هیچ چیزی از نام سامسونگ دیده نمی شود. البته احتمال آن وجود دارد که گوشی های دیده شده در این ویدئو تنها نمونه های اولیه ساخته شده باشند.

اما نکته اصلی و وجه تمایز این ویدئو با اخباری که پیش از شنیده بودیم، طراحی سنسور های دوربین گلکسی اس 20 اولترا می باشد. گلکسی اس 20 اولترا قرار است به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت از سنسور های دوربین چهارگانه ای بهره مند شود.

این در حالی می باشد که سامسونگ برای اولین بار تصمیم به استفاده از سنسور پریسکوپ برای این گوشی هوشمند خود گرفته. در شایعات پیش از این سنسور پریسکوپ با بریدگی مربعی شکل خاص خود کاملا مشهود بود که می توانید برای اطلاع دقیق تر به مطلب طرح نهایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 مراجعه کنید.

اما در این ویدئو خبری از سنسور پریسکوپ نیست و حتی طراحی و چیدمان در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین این گوشی هوشمند با توجه به آنچه پیش از این دیده بودیم متفاوت می باشد.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !