تست بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و هواوی میت 30 پرو

تست بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و هواوی میت 30 پرو را به عنوان جدیدترین  پرچمدارن این دو شرکت در نظر گرفته ایم. هر دو پرچمدار به پردازنده های قدرتمندی با معماری 7 نانومتری مجهز شده اند. در ادامه به بررسی مشخصات پردازنده های در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و هواوی میت 30 پرو خواهیم پرداخت.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس

قدرتمند ترین پردازنده حال وحاضر شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865، سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس را همراهی می کند. بی شک در میان پردازنده های گوشی های هوشمند باید قبول کرد که پردازنده های شرکت کوالکام عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته اند.

در حالی که هنوز شیائومی بلک شارک 3 رونمایی نشده، می دانیم که این گوشی گیمنگ به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد. در همین راستا بنچمارکی از این گوشی گیمینگ منتشر شد که توانست رکورد بنچمارک گوشی های هوشمند اندرویدی را بشکند.

البته در این ویدئو پردازنده اختصاصی اگزینوس 990 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. جدیترین و قدرتمند تری پردازنده سامسونگ که شاید به قدرتمندی اسنپدراگون 865 نرسد اما عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته.

مشخصات پردازنده هواوی میت 30 پرو

هواوی نیز همواره برای پرچمداران خود از پردازنده اختصاصی خودش استفاده کرده. کایرین 990 نیز به عنوان جدیدترین پردازنده اختصاصی این شرکت تمام گوشی ها هوشمند خانواده هواوی میت 30 را همراهی می کند. می30 پرو به عنوان گل سرسبد گوشی های هوشمند هواوی نیز به چنین پردازنده قدرتمندی با معماری 7 نانومتری مجهز شده.

در تست های بنچمارک گرفته شده، این پردازنده نیز در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

تست بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و هواوی میت 30 پرو چالشی خواهد بود میان قدرتمند ترین پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی جهان. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !