سامسونگ گلکسی واچ 3 این بار هوشمند تر از همیشه

به رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 نزدیک می شویم و گویا سامسونگ قصد دارد در کنار معرفی این پرچمداران جدید خود از جدید ترین ساعت هوشمندش یعنی گلکسی واچ 3 نیز پرده برداری کند. تا به امروز شایعاتی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند منشر شده که نشان می دهد سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا این گجت نسبت به سری های قبلی هوشمند تر باشد و قابلیت های جذاب تری را با خود به همراه داشته باشد.

این ساعت هوشمند قرار است در دو مدل مختلف رونمایی شود. یک مدل 41 میلی متری و مدل 45 میلی متری. مدل 41 میلی متری قرار است به صفحه نمایشی 1.2 اینچی مجهز شود. این در حالی می باشد که مدل 45 میلی متری از صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتر 1.6 اینچی بهره مند خواهد شد.

هر دو ساعت هوشمند از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی خواهند کرد و احتمالا برای سیستم عامل هر دوی آن ها شاهد در نظر گرفته شدن سیستم عامل Tizen OS 5.5 خواهیم بود.

سوای مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، سامسونگ قرار است قابلیت های جدید را برای گلکسی واچ در نظر بگیرد. قابلیت های حرکتی جذابی این ساعت هوشمند را همراهی خواهند کرد. برای مثال هنگامی که ساعت هوشمند شما با اسمارتفون مورد نظر همگام سازی شود، در هنگام دریافت تماس، شما می توانید با باز و بسته کردن مشت خود به تماس ورودی پاسخ دهید.

حتی می توانید تکان دادن دستتان نیز تماس مورد نظر را قطع کنید. برای این ساعت هوشمند بلند گوها و البته میکروفون هایی نیز در نظر گرفته شده که برای تماس صوتی، دیگر نیازی به استفاده از گوشی هوشمند خود نداشته باشید. البته شنیده شده که این ساعت هوشمند توانایی عملکرد به دستور های صوتی را نیز خواهد داشت.

اما گویا سامسونگ کمی دست به کپی کاری از اپل می خواهد بزند. اپل برای اولین بار در نسل چهارم ساعت های هوشمند خود قابلیتی را با نام ECG ارائه کرد که عملکرد بسیار فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و با توجه به تشخیص افتادنی که برای این قابلیت در نظر گرفته شده، در صورتی که کاربر به هر دلیل به زمین بیافتد، این ساعت هوشمند متوجه می شود.

همین امر تا به امروز جان بسیاری از انسان ها را نجات داده. اما گویا سامسونگ نیز قرار است برای گلکسی واچ 3 قابلیتی را با نام سقوط در نظر بگیرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این قابلیت منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که عملکدی همانند ساعت های هوشمند اپل را از خود به نمایش بگذارد.

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر