مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به عنوان یک ساعت هوشمند مناسب برای ورزشکاران با برنامه های سلامتی، این بار قدرتمند تر از همیشه، رونمایی خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی این ساعت هوشمند در نظر گرفته نشده اما احتمال رونمایی سامسونگ گلکسی واچ اکتیور در کنار مراسم رونمایی رسمی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس بسیار زیاد می باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

پیش از این شایعاتی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند را شاهد بوده ایم. اما این بار مشخصات کلی و جامع تری از این گجت هوشمند منتشر شده که به آن ها خواهیم پرداخت.

گلکسی واچ اکتیو 2 در دو اندازه 40 و 44 میلی متری در ابعاد مختلف با صفحات نمایش 1.2 و 1.4 اینچی معرفی خواهد شد. صفحه نمایش هر دو مدل از جنس آمولد با محافظ صفحه گوریلا گلس DX+ بوده و رزولوشن 360×360 مگاپیکسلی را ارائه می کنند.

 

مدل کوچکتر وزنی حدود 31 گرم و مدل بزرگتر وزنی 36 گرمی را خواهند داشت. سامسونگ این بار از متریال های گوناگونی برای ساخت این ساعت های هوشمند استفاده کزده. فولاد ضد زنگ که به طبع وزن بالاتری را خواهد داشت، در کنار آلومینیوم مواد سازنده این گجت های هوشمند را نشکیل می دهند.

یکی از نکات جالب در نظر گرفته شده، حذف صفحه نمایشی چرخشی برای دسترسی به منوهای مختلف این ساعت های هوشمند می باشد. شما می توانید با استفاده از رابط کاربری جدید در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ اکتیو 2، بصورت لمسی به منوهای مختلف این ساعت هوشمند دسترسی داشته باشید.

ساعت های هوشمند جدید سامسونگ از پردانده نام آشنا اگزینوس 9110 با رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیابایتی بهره مند خواهند شد. برای مدل کوچکتر باتری 247 میلی آمپری و برای مدل بزرگتر باتری 340 میلی آمپری در نظر گرفته شده. مجهز شدن به بلوتوث نسل پنجم نیز باعث شده تا امکان قطع ارتباط این ساعت هوشمند با گوشی هوشمند شما به حداقل میزان ممکن برسد.

مدل آلومینیومی این گجت هوشمند با رنگ های مشکی، نقره ای و صورتی طلایی و مدل دیگر با رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی روانه بازار خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد