اولین رندر رسمی منتشر شده از طراحی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3

در عرصه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر بدون شک سامسونگ به نسبت شرکت های دیگر تا به امروز توانسته است عملکرد بهتری داشته باشد. هر چند در این میان می توانیم به موتورولا نیز اشاره کنیم که در تنها تجربه خود با معرفی موتورولا ریزر 5G توانست خودی نشان دهد. حال قرار است بزودی شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر این شرکت باشیم و این بار رندر های منتشر شده، اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده اند.

تا به امروز شایعات بسیاری از مشخصات و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این دو گوشی هوشمند، بخصوص گلکسی Z Fold3 شنیده ایم. اما اصلی ترین شایعه منتشر شده در خصوص Z Fold3 بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بودیم. تکنولوژی که اولین بار ZTE از آن استفاده کرده بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

اما گویا قرار بود که سامسونگ این بار با بهبود های در نظر گرفته شده برای تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، گوشی انعطاف پذیر جدیدش را به این تکنولوژی جذاب مجهز کند. اما رندر های جدید منتشر شده چیز دیگری می گویند. همانطور که در تصاویر منتشر شده مشاهده می کنید، بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O در صفحه نمایش اصلی، دیده می شود. دقیقا همانند طراحی صفحه نمایش نسل قبلی.

اما باز هم این سوال پیش می آید که بالاخره سامسونگ برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند خود، قصد دارد این تکنولوژی استفاده کند یا خیر. در نمای پشتی هم سه سنسور دوربین با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. با توجه به آنچه درتصاویر می بینیم، خبری از حضور سنسور دوربین پریسکوپ با معماری مربعی شکل نیست و به جای آن این گوشی هوشمند قرار است به یک سنسور دوربین اصلی در کنار سنسور دوربین فوق عریض و سنسور دوربین تله فوتو مجهز شود. قلم هوشمند S Pen سامسونگ نیز این گوشی هوشمند انعطاف پذیر را همراهی خواهد کرد.

اما گلکسی Z Flip3 نیز تغییرات جالبی را با خود به همراه داشته است. برای نسل قبلی این گوشی هوشمند در حالت تاشو صفحه نمایش ثانویه ای در نظر گرفته شده بود که ابعاد کوچکش انتقاد هایی را با خود در پی داشت. حال با توجه به تصاویر منتشر شده، گلکسی Z Flip3 به صفحه نمایش ثانویه با ابعاد بزرگ تری مجهز شده که اعلان های بیشتری را به نسبت نسل قبلی نمایش می دهد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !