مشخصات گوشی میان رده اوپو A93s 5G پیش از رونمایی رسمی

سری گوشی های هوشمند میان رده اوپو توانسته اند تا به امروز در بازار چین فروش بسیار خوبی را به خودشان اختصاص دهند و با توجه به عملکرد بسیار خوبشان و قیمت های مقرون بصرفه به نسبت بسیاری از اسمارتفون های میان رده شرکت های دیگر، پیش بینی می شود که بزودی شاهد فروش خوب این برند چینی در بازار کشور نیز باشیم. اوپو A93s 5G نیز به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت قرار است بزودی رونمایی شود و به لطف شایعه پراکنان، مشخصات کامل در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اوپو A93s 5G

پیش از این شاهد رونمایی اوپو A93 5G بودیم و مدل اس که قرار است بزودی معرفی شود تفاوت های چندانی گه از نظر ظاهر و چه از نظر مشخصات فنی در نظر گرفته شده باهم ندارند. در نمای رو به رویی این اسمارتفون میان رده قرار است به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس از نوع IPS LCD مجهز شود.

طراحی ناچ اینفینیتی O نیز با بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. خبری در خصوص میزان نرخ بروزرسانی این صفحه نمایش منتشر نشده است اما مدل استاندارد به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز شده بود.

در نمای پشتی نیز اوپو A93s 5G به سنسور های دوربین مشایهی با مدل استاندارد مجهز شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه این اسمارتفون میان رده را تشکیل می دهند.

یکی دیگر از تفاوت های این اسمارتفون با مدل استاندارد، سوای صفحه نمایش، پردازنده در نظر گرفته شده برایش می باشد. اوپو A93s 5G به پردازنده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک مجهز شده است. پردازنده ای میان رده که در کنار عملکرد خوب و کاملا قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز دارد (باند sub-6). رم 8 گیگابایتی، حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی، باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. پیش بینی می شود اپو A93s 5G با قیمت 310 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد