ویوو V21e 5G میان رده ای مقرون بصرفه با پوشش شبکه های 5G

بدون شک برند چینی ویوو همانند اکثر برند های چینی گوشی های هوشمند در چند سال اخیر توانسته است عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد که قطعا در آینده ای نزدیک شاهد محبوبیت بیشتر این برند در بازار کشور نیز خواهیم بود. امروز نیز شاهد رونمایی ویوو V21e 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ویوو بودیم که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون.

ویوو V21e 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز نمونه آن را در برخی از گوشی های هوشمند میان رده ویوو دیده بودیم. در نمای رو به رویی ویوو V21e 5G به صفحه نمایشی 6.44 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را نیز دارد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع عریض، سنسور های دوربین دوگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. به نسبت مدل 4G این اسمارتفون به یک سنسور دوربین کمتر در قسمت پشتی مجهز شده است و آن هم عدم حضور سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می باشد که چندان هم مهم نیست.

در بخش مشخصات سخت افزاری، ویوو در راستای هرچه مقرون بصرفه تر شدن قیمت این اسمارتفون، از پردازنده میان رده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک استفاده کرده است. پردازنده که در کنار عملکرد قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد. باتری با میزان ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت، شارژر 44 واتی مجهز به شارژ سریع، رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی، از جمله مشخصات در نظر گرفته شده برای ویوو V21e 5G می باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !