سامسونگ قلم هوشمند جدید S Pen Pro را معرفی خواهد کرد

سری نوت گوشی های سامسونگ را با قلم های هوشمند در نظر گرفته شده برایشان می شناسیم. قلم هایی که رفته رفته قابلیت های جدید تر و جذاب تری را با خود به همراه داشتند. معروف ترین و البته باهوش ترین قلم این شرکت، S Pen بود که اسمارتفون های خانواده نوت 20 این شرکت را نیز همراهی می کرد. حال با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، S Pen Pro قرار است به عنوان جدیدترین قلم هوشمند این شرکت با بهره بردن از قابلیت های بهتر به نسبت نسل قبلی (مدل استاندارد) روانه بازار شود.

اولین تفاوتی که در شایعات به آن اشاره شد، طول بلند تر مدل پرو این قلم هوشمند به نسبت مدل استاندارد می باشد. شایعات خبر از آن می داد که جدید ترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ، یعنی گلکسی Z Fold3 قرار است از این قلم هوشمند بهره مند شود، اما احتمال این اتفاق بسیار ضعیف است. به هر حال S Pen Pro با نوک نازک 0.7 میلی متری در صورتی که گلکسی Z Fold3 را همراهی کند، هیچ مشکلی برای صفحه نمایش انعطاف پذیر این اسمارتفون به وجود نخواهد آورد.

همانطور که می دانیم، S Pen به عنوان هوشمند ترین قلم حال و حاضر سامسونگ، قابلیت های جالبی را با خود به همراه که از این میان می توانیم به قابلیت های حرکتی این قلم هوشمند اشاره کنیم. اما بدون شک مدل پرو باید قابلیت های بیشتر و جذاب تری را به نسبت مدل استاندارد با خود به همراه داشته باشد.

هنوز اطلاع دقیقی از توانایی های این قلم هوشمند نداریم، اما می دانیم که این محصول توانایی ارتباط به وسیله بولوتوث را دارد. با این تفاسیر شما می توانید از این قلم هوشمند، برای مثال به عنوان شاتر عکاسی بر روی دستگاه های مختلف استفاده کنید. البته همانند نسل قبلی، قابلیت های حرکتی نیز برای این قلم هوشمند در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !